|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Unik
|
Sv: Korleis få vatn til å smake godt ?Får satse på at det går seg til då. Er jo innmari praktisk og sunt dersom eg kunne levd på vatn. ( kjøpevatn kan eg merkelig nok klare, det er det frå springen eg reagerer slik på )
|
|
|
#2 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Korleis få vatn til å smake godt ?
Har du prøvd å fylle springvatn i kjøpevatnflasker? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
blant fjord og fossevell
|
Sv: Korleis få vatn til å smake godt ?Nå kunne jeg ødelagt alt for deg og fortalt noen saftige historier, men jeg skal la være og heller fortelle at vann smaker ulikt alt etter hvor det tappes. Det krever litt tilvenning til smaken, men etter noen uker så går det bedre. Pass også på å skylle ut det første som kommer og har stått i rørene, det smaker gjerne jern ja, vent på friskt, kaldt og spruddlende springvann. namnam. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Unik
|
Sv: Korleis få vatn til å smake godt ?
Du skal ikkje komme med nokre historier nei. Eg prøver å vera flink her og bli litt sunnare. Trenger ikkje skrekk historier. Då ryker vatn planane mine rett ut
|
|
|
#5 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Korleis få vatn til å smake godt ?jeg har vann på imsdal flaske. hjemme(når jeg jobber med skolearb) og på jobb. enklere å drikke av en glass
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|