|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Lille Vinkel Sko
Jeg syns ikke det tar så lang tid å sende tilbake et skopar som har fått feil farge. Så, ja, jeg syns det er å overreagere når man sier at man aldri vil handle i den butikken igjen. Det er menneskelig å feile. Det har sikkert vært hektisk i disse salgstider, og da har det vel gått litt fort for en stakkars ansatt.
|
|
|
#2 |
|
En som trener
|
Litt tid tar det. Tur til postkontoret, følge med om pengene kommer inn på konto, jeg bør vel ringe og si fra. Dessuten, jeg har da virkelig ikke noen plikt til å gi de en sjanse til? Jeg gjør det ikke for å straffe de, jeg gjør det fordi jeg synes dette var unødvendig og irriterende, og kjøper heller sko andre steder. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lille Vinkel SkoUtrolig kjipt!Håper det ordner seg rimelig raskt.Du kan ikke sjekke i butikken på Majorstua om de kan hjelpe deg,om det er en kjede dette?Kanskje du kan bytte skoene der viss de er veldig greie?
|
|
|
#4 |
|
Ringskrømt
|
Det er ikke feil farge, de er i forskjellige farger. Ganske vesentlig forskjell, spør du meg. Jeg synes det er elendig kundeservice, og ser ikke helt poenget med å "vende andre kinnet til" når man liksågodt kan velge en annen nettbutikk man er fornøyd med og kan stole på. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Impulsiv innimellom
|
Man gjør en feil, og da er det elendig kundeservice? Man må kanskje ta en telefon for å høre hvordan de vil løse problemet før man kritiserer dem så voldsomt.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|