Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

FRP-tråd

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-09, 21:55   #17
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: FRP-tråd

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Dette gjelder så vidt jeg husker også velgerne. Mulig at den type kriminalitet som Frp-politikere utfører (voldtekt, overgrep, skattenekt, svindel, smugling, råkjøring etc.) ikke er den type kriminalitet velgerne hisser seg opp over? At et overgrep er ufyselig først når det er en med innvandrerbakgrunn som utfører det? :beveger meg over i offe-akke-kategorien:

Jeg husker ikke denne saken, men jeg husker uttalelser som går langt i å antyde at kvinner som kler seg utfordrende har seg selv å takke hvis de blir voldtatt.

Jeg føler meg fullstendig sikker på at om man leter litt i media, utfører politikere fra alle norske partier all den kriminalitet som er listet opp ovenfor. I hvert fall vet jeg om både AP-politikere, høyrepolitikere, sv-ere osv. som har utført denne typen kriminalitet. De er bare litt flinkere til å ikke få presseoppslag om det. Jeg synes innlegget her var ekstremt usaklig.

Jeg er ikke enig i FrPs politikk. Men jeg kjenner en del FrP-politikere som er både hyggelige og redelige og saklige mennesker som slett ikke driver og utøver kriminalitet.

Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:18.