|
Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
<*(((<
|
![]() Disney Rejection LetterKom over denne kuriositeten; et jobbavslagsbrev fra Disney i 1938. Det stå litt om brevet her: http://www.flickr.com/photos/polaroid/632255233/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Disney Rejection LetterJeg hadde dødd av høyt blodtrykk om jeg måtte ha levd på den tiden.
![]() |
#3 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Disney Rejection LetterGodt det er nå jeg lever gitt!
![]() |
#5 |
flisespikker
|
![]() Sv: Disney Rejection LetterMen hun fikk da avslaget på et fint papir, i alle fall.
![]() |
#7 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Disney Rejection LetterDen heksen var neppe plassert der på arket i 1938, vel? De færreste ville vel underskrevet akkurat på det stedet? Selv om jeg ikke er i tvil om teksten.
![]() |
#13 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Disney Rejection Letter
Jeg sjekket hva de sa på snopes.com, og de mente at det var sannsynligvis ekte, de hadde også funnet et omtrent identisk et til en dame i 1939.
![]() |
#14 |
Pauset
|
De gjør det vanvittig bra, så de har nok tilpasset seg tiden en hel del. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
Ja, eller så bare sparer de masse penger på å være supergniene på lønningene, dropper alt som finnes av arbeidsmiljølover og er generelt klodens kjipeste sjef. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Pauset
|
Tja. Jeg har en insider der som jeg kjenner godt, og det er ikke mitt inntrykk i det heletatt. Som en rock-solid bedrift som gjør det knallbra år etter år, så tror jeg også at de står for noe som ikke er så ille jeg. De hadde neppe overlevd år etter år med den innstillingen du mener de har. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Åh? Coca-Cola Company klarer seg no rimelig bra tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Pauset
|
Nå sa ikke jeg at alle som gjør det bra, er bra selskaper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vet svært lite om hvordan Disney-selskapet fungerer, mitt innlegg var bare et argument for at suksess ikke nødvendigvis trenger å henge sammen med etikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Pauset
|
Nei det trenger ikke det. Men om man ikke kan komme med annet enn tomme antagelser, så er det heller ikke noe godt argument for det motsatte heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
forskjellsbehandling, likestilling |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|