|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Smart tips til alle med audi, vw eller skoda
Hehe. På to Voyagere forbrukte vi 6 girkasser i perioden 91-95/95-99 ;-) My el-greier ble også skiftet.
Nå har jo Toyota også hatt en del problemer de siste årene, og undersøkelser viser også at når bilene faktisk brukes tilsvarende en del av de man sammenligner med blir forskjellene ikke så store....
Det er mange aktører som ikke har fått økt verkstedsstaben selv om de ønsket det; å finne kvalifiserte folk har ikke vært enkelt. Hos min forhandler ble det utvidet, samtidig som de kjører to skift slik at verkstedet har åpent 07-23 - og synes gjerne det er greit å ta slike ting på kvelden i stedet. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Jeg tror BMW-eiere nesten alltid scorer topp på fornøydhet, sånn generelt. Og det tror jeg ikke er pga. så mye "rasjonelt", men de fleste av dem ELSKER bilen sin, helt uforbeholdent, og ville vært fornøyd uansett hva bilen fant på. For den er så GOOOOD
|
|
|
#3 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Smart tips til alle med audi, vw eller skodajeg driter en lang en i alle verdens tester, vår VW funker som bare juling, og har gitt oss verkstedregning på 6500 (en reim ett elelr annet, ikke viftereim
|
|
|
#4 |
|
KISS - Keep it simple stupid - fungerer i praksis. Det er kanskje det som har vært litt av problemet for Toyota m.fl. de siste årene også, hvor også de har hatt en økning i kompleksitet som europeiske biler fikk tidligere enn dem. Med mer "avanserte" biler er det mer som kan gå galt. Og problemer med elektronikk kan også være det som er absolutt verst å finne ut av. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Smart tips til alle med audi, vw eller skodaTror du deg går ann å bruke den på en BMW? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Finnes sikkert lignende løsninger for BMW, men man kan nok ikke bruke samme enheten - kabelen og programvaren etc. er tilpasset VAG-biler i dette tilfellet. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Stemmer - akkurat denne funker bare på vag bilene. Men sjekk på bilforumet.no for eksempel. Det var der jeg fikk tipset mitt. |
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|