|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Øhm. Da jeg var 20 hadde jeg vært gift i nesten to år og ble mor til Storebror. Full forvirring rådet, og jeg ante ikke hva fremtiden kom til å bringe. Heldigvis. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Miss Distriktsnorge
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Jeg var nettopp ferdig med historie grunnfag, og var sugen på å studere mer historie. Det ble også mellomfag året jeg var 20. Flyttet til Oslo etter mellomfaget. Det var en morsom tid i et jentekollektiv. Studerte ved UiO og jobbet litt ved siden. Noen få dager før jeg rundet 21 fikk jeg jobben jeg fremdeles har.
|
|
|
#3 |
|
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Da jeg var 19 skulle jeg bli statsviter. Da jeg var 20 hadde jeg (tilfeldigvis) begynt på sykepleien og møtt mannen min. Hadde iallefall ingen planer om fem barn, det er iallefall sikkert!
|
|
|
|
#4 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?
Ojoj, ble DU, aC, gift som attenåring? :sjokkert:
|
|
|
#5 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Da jeg var 20 hadde jeg samboer, gikk ingeniørhøgskolen og hadde ikke så mange tanker om livet fremover.
|
|
|
#8 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?
Det er så mangt som virker lurt som 18-åring.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|