Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Bandbilder

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-09, 00:21   #101
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bandbilder

Prepple!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 00:22   #102
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 00:28   #103
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

*swoon*

Gammel 13-01-09, 00:30   #104
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 13-01-09, 00:32   #105
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Si meg en ting, er det Poison?
Brett var i så fall ugjenkjennelig med så lite sminke ...

Gammel 13-01-09, 00:34   #106
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Si meg en ting, er det Poison?
Brett var i så fall ugjenkjennelig med så lite sminke ...

Ja, det er Poison.
Dansebandbildet vet jeg ikke hvem er, men jeg måtte bare dele.

Gammel 13-01-09, 22:16   #107
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Rett fra jungelen

Gammel 13-01-09, 22:39   #108
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Måtte jo tråle tråden for å se om det var lagt ut et bilde av "mitt" band, men det var det ikke. Så da slenger jeg ut et par. Så får dere andre dømme om det er hått eller nått.

Amy Lee.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 22:40   #109
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fnis, jeg la ut bilder av Nightwish, men de var så schvære at jeg sletta. Hot or not? Tja. You really wanna know?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 22:44   #110
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Altså, jeg vet jo at Amy er hot, men bildene er litt... eh... ja?

Amy er best på bilder fra livefremføringer.

Gammel 13-01-09, 22:47   #111
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er i utgangspunktet skeptisk til Amy (og NEI, det ER ikke fordi hun er kvinne og vakker og alt det der!), men skal prøve å ha et åpent sinn. :lærevillig:

Gammel 13-01-09, 22:56   #112
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Skeptisk til Amy? :dolk i hjertet:

*smelte og sukke*

Gammel 13-01-09, 23:53   #113
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Skeptisk til Amy? :dolk i hjertet:

*smelte og sukke*

"Pretensiøs" og "krampe-emo" er dessverre to av de første begrepene som slår meg når jeg ser henne ...

Gammel 14-01-09, 00:01   #114
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

"Pretensiøs" og "krampe-emo" er dessverre to av de første begrepene som slår meg når jeg ser henne ...

Noe sånt, ja.

Gammel 14-01-09, 09:36   #115
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Bortsett fra at krampe-emo vel er litt smør på flesk? I min bok er i hvert fall emo=krampe.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 12:17   #116
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Bortsett fra at krampe-emo vel er litt smør på flesk? I min bok er i hvert fall emo=krampe.

Jeg får støtt og stadig krampe i leggen. Blir man emo av det?

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 13:07   #117
Bada-Bing
Pulled back in

Bada-Bing sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

TooL er jo festlig:

Noen har fått tak i en usynlig sandwich:

Darkthrone er ikke så pretensiøse eller skumle:

Gammel 14-01-09, 15:16   #118
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Jeg får støtt og stadig krampe i leggen. Blir man emo av det?

Jepp! Så pass på å få i deg nok kalium og magnesium, ellers blir du emo før du aner ordet av det!

Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 16:39   #119
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inka, her.

Jepp! Så pass på å få i deg nok kalium og magnesium, ellers blir du emo før du aner ordet av det!

Åhherreminjordmåjegsi! :beinflyr til kjøleskapet og drar ut bananer i fleng:

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 18:57   #120
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork

Kjøkkenskriveren sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Immortal er og blir kongene av latterlige metalband-bilder. Men disse folka (fra den tsjekkiske republikk) er ikke helt borte heller:

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:09.