|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: LuciakjortelJeg er heldig nok til at barnehagen har Luciadrakter |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
![]() ![]() |
Sv: LuciakjortelJeg sydde drakt til Mathias ifjor, og det var fryktelig enkelt. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
flisespikker
|
Sv: Luciakjortel
Da ikke medregnet tid til å finne ut hvordan man trer i symaskinen, regner jeg med.
|
|
|
#4 |
|
Superaktiv
Hvor: Skien
![]() ![]() |
Nope, medregnet tid for å tre i tråd: 34 minutter! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Sv: LuciakjortelI vår barnehage får de bare beskjed om å være kledd i hvitt, og de færreste har kjøpte drakter. Som regel er det pappas skjorter, laken, hvit genser og strømpis osv. Tror jeg hadde blitt litt stressa hvis vi fikk beskjed om at de måtte ha kjortel/kjole.
|
|
|
#6 |
|
flisespikker
|
Sv: LuciakjortelGlitter: I fjor ble vi bare bedt om å kle dem i hvitt, men i år stod det altså at vi skulle ha med "Luciakjole" og glitter på mandag. Så jeg håper du er klar for å være med?
|
|
|
#8 |
|
Glamorøs
|
Jeg tror jeg får en bissi luciadag!
|
|
|
#9 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LuciakjortelJeg kjøpte også på Rimi (de hadde både med blondekrage og snipper).
|
|
|
#10 |
|
Ferdig!
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LuciakjortelOg jeg har kjøpt på Cubus. Helt greie, men ville egentlig ha en med blonder til veslemor da.
|
|
|
#11 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: LuciakjortelKan man kjøpe sånt! :lykke: :dårlig tid:.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|