Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Merkeverksted vs Snapdrive

Autofil Bilsnakk.

Se resultatene: Hvor har dere service på bilen/bilene deres?
Merkeverksted 18 47,37%
SnapDrive 8 21,05%
Annet verksted 7 18,42%
Varierer litt, ikke noe fast sted 5 13,16%
Deltakere: 38. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-09, 22:23   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Merkeverksted vs Snapdrive

Når jeg skal ha neste service på bilen skal jeg sjekke priser i Sverige... Det blir en stor service, må sikkert skifte viftereim og sånt. Så jeg håper vi kan spare noen kroner i Sverige. Bilen har forøvrig kun vært på merkeverksted til nå.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 22:39   #2
Bada-Bing
Pulled back in

Bada-Bing sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Når jeg skal ha neste service på bilen skal jeg sjekke priser i Sverige... Det blir en stor service, må sikkert skifte viftereim og sånt.

Du mente kanskje registerreim?

Gammel 16-01-09, 00:31   #3
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Når jeg skal ha neste service på bilen skal jeg sjekke priser i Sverige... Det blir en stor service, må sikkert skifte viftereim og sånt. Så jeg håper vi kan spare noen kroner i Sverige. Bilen har forøvrig kun vært på merkeverksted til nå.

Jeg sparer i allefall veldig mye, men det lønner seg nok å sjekke verksteder som ligger litt inn i landet. De nærmest grensa vet å ta seg betalt, i allefall mange av de.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:56.