|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hvem kjøper julegavene fra dere? | |||
| Mannen kjøper alle |
|
0 | 0% |
| Kvinnen kjøper alle |
|
77 | 52,38% |
| Mannen kjøper til sin familie, kvinnen til sin |
|
38 | 25,85% |
| Andre løsninger |
|
32 | 21,77% |
| Deltakere: 147. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Hvem kjøper julegavene?Jeg kjøper de fleste julegavene, men vi pleier å ta oss et par timer en av dagene før jul, for i fellesskap å ta unna de gavene vi synes er vanskeligst. |
|
|
|
#2 |
|
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem kjøper julegavene?
Sånn er det her også. han planlegger sjelden hva han skal kjøpe, og da blir det ofte ganske dyre presanger. Noen av de dyreste han har kjøpt til både mine og sine egne foreldre (type espressomaskin o.l.) har samlet støv i skapet. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hvem kjøper julegavene?Vi kjøper til hver vår familie ja. Jeg hadde bare ledd og ikke trodd det var alvorlig ment om mannen min hadde spurt om jeg kunne ha ordnet med gavene hans også
|
|
|
#4 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem kjøper julegavene?Han kjøper til meg og tar med ungene og kjøper fra dem til meg. Hvem kjøper så resten. Riktig, det er meg.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|