|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
I farta!!
|
![]() Sv: Syden for dummiesMe var på Kanariøyene i mars og totalt gjekk det nesten 50 000. 31 000 for turen (er nok litt billigare i middelhavet men juli er jo ikkje billig tid så veit ikkje heilt ang pris). Me brukte 1000 kr dagen + litt ekstra (18 000 i lommepeng). Heldigvis var første veka sponsa av mine foreldre pga bursdagsfeiring ellers hadde det ikkje blitt tur på oss, syns det er mega mykje peng for berre ein tur.
![]() |
#2 |
Textrovert
|
![]() Sv: Syden for dummies
Nei, vi MÅ ikke. Men jeg trodde at charter som regel var billigst uansett. Jeg tar gjerne imot tips om andre måter å feriere på.
![]() |
#3 |
Textrovert
|
18 000 i lommepenger? I syden? Trenger man det?
![]() |
#4 |
I farta!!
|
No er ikkje kanariøyene så billig men me shoppa ikkje noko særlig nei, var aldri på shopping. Kun litt småtteri/juggel og tax free heim. 1000 kr dagen gikk det fort. Me var 5 stk, men minste var under 2 år så gjekk ikkje så mykje peng på ho. Frokost hadde me inkludert.
![]() |
#5 |
En som trener
|
![]() Sv: Syden for dummiesAt det blir billigere å reise med rutefly er min erfaring også. Dere er vel ikke så opptatt av bamseklubber og sånt. Billigfly til Italia og en uke eller to på en vingård kan gjøres billig og molto bene. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|