|
|||||||
| Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Sunt sukker, stevia
Takk, det merkes. Du greier ikke å forholde deg til saken en gang og blander inn alt mulig annet. Du har ikke kommet med et godt argument hverken for eller mot stevia, du sitter bare og babler om Den Store Sannheten.
Og så her:
Det er som oftest mennesker som er svært langt fra kretser med innflytelse og kunnskap som mener seg å ha spesiell viten. Stemmer dette i ditt tilfelle koskov?
Den dagen jeg sitter på toget og snakker høyt for å prøve å imponere de som sitter rundt meg så håper jeg at noen kommer og trøster meg. For da har det blitt ille med selvtilliten altså.
|
|
|
#2 |
|
Livsnyter
|
Sv: Sunt sukker, stevia
Ja eller at noen snille mennesker forbarmer seg over meg å geleider meg pent til nærmeste hvitfrakk for søte små piller. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sunt sukker, steviaSkeptisk til stevia, enda mer til aspartam, mest til sukralose, men ser at det finnes vesentlig verre (miljø)gifter enn alle tre.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Sist redigert av Ulvefar : 20-01-09 kl 15:09. |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| chemtrails, codex alimentarius, klassiker-nominert, konspirasjonsteorier, vinnende vesen |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|