|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Har ste-besteforeldre "plikt" til å behandle biologiske og inngifte barnebarn likMine foreldre behandler ikke min manns særkullsbarn og de mannen og jeg har sammen likt, og det syns ikke jeg er rart. Mannebarna har to sett besteforeldre , og var bare hos oss i helger, og var forholdsvis sjelden med mine foreldre. (Vi bodde langt vekke fra dem da særkullsungene var små.) Hadde særkullsbarna bodd med oss hadde selvsagt saken stilt seg annerledes. Min svigermor behandler sitt stebarnebarn på linje med de andre barnebarna, men dette barnet bodde fast hos sønnen henns fra det var fem.
|
|
|
|
#2 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Har ste-besteforeldre "plikt" til å behandle biologiske og inngifte barnebarn lik
Takk nolo - du sa det for meg.
|
|
|
#3 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Har ste-besteforeldre "plikt" til å behandle biologiske og inngifte barnebarn lik
Det er ikke noe galt i å være løvemamma, det som er galt er de som aldri makter å se noen annnens side, uansett.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|