Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Naboen min

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-09, 19:19   #1
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Naboen min

Så heldig du er med en sånn nabo. Jeg ønsker meg naboer jeg kunne dullet litt med. Liker å være snill med andre, men mine naboer har pigger og vel så det. De liker ikke naboer for å si det sånn.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 19:44   #2
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Så heldig du er med en sånn nabo. Jeg ønsker meg naboer jeg kunne dullet litt med. Liker å være snill med andre, men mine naboer har pigger og vel så det. De liker ikke naboer for å si det sånn.

Kjipt ! Her hjelper vi hverandre med det meste. Om sommeren passer vi hus og postkasser. Om høsten hjelper vi med raking og eplepressing og nå måking. Bor både gamle og unge rundt her og alle er like hyggelige og hjelpsomme.
Toppen av kransekaka var vel i høst da jeg var kommet hjem etter sykehusopphold og var kjempedårlig. Da raket min høygravide nabo/venninne og hennes 15 åring hagen vår (1 mål) om kvelden kom attpå til dama på døra med to nybakte brød. http://www.foreldreportalen.no/forum/blog.php?b=4225

Vi har heldigvis fått gjort litt i gjengjeld til alle våre fire fine nabofamilier vi også. Bakst ved sykdom,pass av hus/katter/postkasser og ikke minst barnepass, og lån av diverse matlagningsremedier i knipa.

Gammel 24-01-09, 19:49   #3
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Det var hyggelig å lese om så herlige naboer du har! Mine naboer er veldig hyggelige, men skulle ønske jeg hadde flere naboer på samme alder og med barn.

Skal innrømme at jeg forventet noe annet da jeg åpnet tråden. Begynner jeg å bli ei sur kjerring?

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 19:52   #4
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Det var hyggelig å lese om så herlige naboer du har! Mine naboer er veldig hyggelige, men skulle ønske jeg hadde flere naboer på samme alder og med barn.

Skal innrømme at jeg forventet noe annet da jeg åpnet tråden. Begynner jeg å bli ei sur kjerring?

Neppe, det er vel heller dessverre blitt mer vanlig med sure naboer enn snille mange steder. Trist.

Gammel 24-01-09, 20:20   #5
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Så deilig.
gode naboer er viktig.
Vi har fått verdens flotteste naboer.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:24.