Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Vidundermiddel for TYKT hår?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-09, 12:00   #11
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vidundermiddel for TYKT hår?

Jeg har tykt hår, både ift mengde og hvert hårstrå. Men jeg har ikke fall. Og jeg MÅ klippe det opp og tynne det ut, hvis ikke blir det alt for tungt til å få gjort noen ting som helst. Da slipper jeg bruke mye styling.

Sist kjøpte jeg noe fra Define som funker fint:

Define Hair Thickening Foam er et lett skum tilsatt hveteproteiner som trekker inn i hårets fiberlag og gjenoppbygger håret innenfra slik at hvert enkelt hårstrå føles tykkere. Fordeles i fuktighår du får effekt både med og uten føn. Håret får ekstra støtte og hold som varer. Define Hair Thickening Foam beskytter håret mot varmeskader fra føner, glattetang og lignende.
Frisørtips

1. Ekstra thickening: Fordel Define Hair Thickening Foam i fuktig hår. Bruk en børste slik at du får skummet jevnt fordelt. Bøy hodet fremover og føn på undersiden av håret samtidig som du løfter håret fra hodebunnen med fingrene. La håret være helt tørt før du lener hodet tilbake. Bruk Define Finishing Hairspray for ekstra hold.
  2. Thickening & curly look: Fordel Define Hair Thickening Foam i fuktig hår. Bruk fingrene og klem frem krøllen i håret. Bruk en softstyler på føneren, et spesialmunnstykke for føn av krøller, og klem frem krøllen samtidig som du føner. Når håret er tørt sprayer du med Define Styling Spray samtidig som du klemmer frem ekstra krøll med fingrene, dette gir ekstra krøll og holdbarhet til frisyren
  3. Thickening & natural look: Fordel Define Hair Thickening Foam i fuktig hår, form til ønsket frisyre og la håret lufttørke.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:37.