Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør du med fobien/angsten din?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-09, 23:24   #16
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du med fobien/angsten din?

Face your fears, ja. Jeg har vannskrekk og flyskrekk. Vannskrekken tok jeg tak i da jeg var 20, meldte meg på stupekurs og holdt på å dø av skrekk. Jeg evner fortsatt ikke å stupe, og liker meg dårlig på dypt vann, men har lært å elske bading, så jeg gjør det en del. Jeg har dog en litt ekkel tanke om at hvis jeg faller uti vannet vil jeg ikke klare å redde meg selv, fordi jeg vil få panikk. Jeg liker å ha kontroll over vann og dybde, som i at jeg liker å gå ut i vannet til det blir dypt, og så svømme inn igjen, og ville aldri funnet på å hoppe ut i sjøen fra en båt eller noe sånt. Grøss og gru.

Flyskrekk håndterer jeg med piller, men det tok en del jobb å komme dit. Jeg liker å reise, så der har jeg hatt en god motivasjon i å jobbe med skrekken.

(Jeg har også fobi mot rosiner, og det er det eneste jeg ikke klarer å gjøre noe med. Det er vel som en slags edderkoppskrekk, jeg får panikk om jeg kommer borti en, og ville nok kastet akutt opp om jeg fikk en i munnen. Akkurat den fobien er litt flau.)

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:07.