|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hvordan løse dette? (julefeiring)Jeg har ikke så mange gode råd, men jeg vil gjerne sende deg en klem og ønske om en god julefeiring på tross av at det kan bli noe stressende i forkant.
![]() |
![]() |
#2 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan løse dette? (julefeiring)Jeg er alene med barna alle dager, og skal også ha huset fullt på julaften. Siden jeg har siste eksamen før jul 20. desember er det ikke tid til langvarige forberedelser heller.
![]() |
#3 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan løse dette? (julefeiring)Jeg ville prioritert kirkebesøk og gravlund i og med at det betyr mye for deg. Ribba kan stå i ovnen mens dere gjør unna kirken og gravlund, eller du kan steke den dagen i forveien som de over nevnte. Det kommer til å gå så bra så! Storvask er bedre å ta når gjestene har dratt. Sist redigert av Benzo : 11-12-06 kl 20:01. Årsak: skrivefeil |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|