Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Madonna på Valle Hovin

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-09, 20:43   #14
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Madonna på Valle Hovin

Det var ikke meningen å rakke ned på Madonna, jeg hadde ikke hatt noe i mot å se henne live, men ikke til den prisen på Valle Hovin, erfaringen min derfra med konserter der produksjonen spiller mye rolle er at det blir alt for lyst. Solen er oppe til over halv ti tidlig i august. Hvor lenge får de lov til å holde på på Valle Hovin for tiden? Jeg ser ellers, når jeg ser nærmere etter, at prisen på 1100, relativt sett, ikke er så hårreisende som jeg innbilte meg, siden prisen på stadiumkonserter har gått opp mye mer enn jeg trodde de siste årene; jeg går ikke på særlig mange, fordi jeg liker dem ikke. Hvis jeg var spesielt interessert ville jeg heller prøvd å få billetter til konserten i O2 i London lørdag 4. juli.

Forøvrig har det nok vært svært lett å få sett Madonna live de siste 25 årene hvis man sammenligner med ABBA eller Led Zeppelin.

Ben "sticky, sweet, but mostly steep" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:15.