Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Ville du vært kjent/kjendis?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Se resultatene: Ville du vært kjent/kjendis
Ja, gjerne 2 1,37%
Nei, absolutt ikke 119 81,51%
Kanskje 6 4,11%
Av og til 18 12,33%
Jeg er kjendis 1 0,68%
Deltakere: 146. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-09, 17:35   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du vært kjent/kjendis?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Av og til! Kunne godt tenke meg å gå opp den røde løperen for eksempel, mens tusenvis av fans står og trygler om autografen min. :drømmer:

Hvorfor det egentlig? Jeg bare lurer av nysgjerrighet, for jeg skjønner ikke hva som er forlokkende med det.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 17:54   #2
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hvorfor det egentlig? Jeg bare lurer av nysgjerrighet, for jeg skjønner ikke hva som er forlokkende med det.

Altså, for å få det på det rene. Jeg kunne ikke tenke meg å vært en slik tullekjendis som f.eks Pia Haraldsen el. Men en som blir beundret for jobben hun har gjort. Noe ala Julia Roberts for fremragende skuespillerprestasjoner, eller Madonna for fantastisk musikkarriere. Jeg vil gjøre noe stort, og bli beundret for det. Litt glitter og glamour. Men som sagt, bare av og til. Jeg er veldig glad i det anonyme livet jeg har nå.

Gammel 04-02-09, 18:10   #3
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nja, jeg er veldig usikker på hva jeg vil svare.
Min ultimate drøm er å bli en dyktig skuespiller, forsåvidt å bli skuespiller i det hele tatt.
Jeg kan ønske meg mange varierte roller, og gjerne en del valgmulighet i forhold til film og teater. Jeg vil kunne bryne meg på vanskelige roller, i samarbeid med andre dyktige mennesker. Om jeg ser det fra den siden vil jeg gjerne bli en kjent skuespiller, ja. :ønskedrøm:

På den andre siden har jeg personer nært på som lever i offentligheten. Det er ikke noe som utelukkende frister vil jeg si. (Men har ikke fått totalt avsmak heller.)

Nyter min anonyme tilværelse, men tillater meg selv å holde fast på skuespillerdrømmen.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...

Sist redigert av Tammen : 04-02-09 kl 18:27.
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:44.