|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?Har dere bilder av disse smykkedamene deres noe sted? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?Jeg har et stort, nydelig smykkeskrin i tre som jeg oppbevarer smykkene mine i. Det har flere skuffer med avdelte seksjoner til både ringer, halssmykker osv. I tillegg åpner man lokket på toppen og har plass der og.
![]() |
#4 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?Jeg har, på innsiden av skapdøra mi limt fast knagger. Gammeldagse doble skap med hyller på ene siden og hengestang på andre siden, det er døra til siden med stanga jeg har hengt knagger på. Sånne billige plastknagger med ferdig tape bakpå. Øverst henger en haug sånne knagger, de henger jeg smykker på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?Hm. Jeg måtte hatt ganske mange for å få plass til alt, tror jeg... |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|