|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere åpnet opp tørketrommelen?Tørketromler og vaskemaskiner.
|
|
|
#2 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har dere åpnet opp tørketrommelen?Jeg åpnet min for noen uker siden, da drivremmen røk. Det var skummelt, ja.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere åpnet opp tørketrommelen?
Ja, var drivreim som var gått hos oss også. Men ville ikke begynte å fikse på en maskin som uansett var 5 år gammel og som dro så mye støv "inn" i maskinen... Med tanke på at tørketrommelen gjerne kan får en del runder per dag ble det heller å satse på noe som forhåpentligvis er bedre... og tryggere... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bør helst ikke bruke støvsuger i en pc. Rundt munnstykket/"røret" på støvsugeren han det danne seg felt med statisk elektrisitet. Bedre å bruke trykkluft - da løsner også også støv det det er vanskelig å komme til bedre. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Øyboer
Sv: Har dere åpnet opp tørketrommelen?Vi støvsugde inni for noen dager siden. Var store mengder ja. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Står på egne ben
Sv: Har dere åpnet opp tørketrommelen?Vi har et filter inni tørketrommelen som skal tas ut og dusjes rent ca. 1 gang i måneden. Der er det store mengder lorester som ikke går i det vanlige filteret vi tømmer hver gang vi har tromlet. Hos oss virker det ikke som om det er mye ellers når vi åpner opp. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere åpnet opp tørketrommelen?Mener du der du tar ut det filteret og skyller av masse støv eller inni tørktrommelen? Jeg får tak i det ytterste,men ikke det innerste. Kan man bruke støvsuger der altså?
|
|
|
|
#8 |
|
Øyboer
Sv: Har dere åpnet opp tørketrommelen?Vi måtte åpne hele trommelen uansett fordi mannen hadde bulket den (ikke spør) så den måte bunkes tilbake. Ødelegger nok garantien, men vår er over 2 år uansett. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Står på egne ben
Det er et deksel vi må åpne i nedkant foran på trommelen, og inni der er det et stort metallfilter vi må ta ut og skylle, og det må være helt tørt før vi kan sette det tilbake i maskinen. Må gjøres ca. 1 gang i måneden. Det kan være smart og lese bruksanvisningen nøye, for det tok sin tid før vi oppdaget det her. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|