|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har denne? Electrolux Ergorapido 2-i-1Jeg ble også inspirert av denne tråden og nærmest løp og kjøpte denne støvsugeren etter at jeg leste tråden |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har denne? Electrolux Ergorapido 2-i-1
Grattis med ny støvsuger!
|
|
|
#3 |
|
Livsnyter
|
Sv: Noen som har denne? Electrolux Ergorapido 2-i-1Kjenner at jeg føler for å løpe og kjøpe selv. Men hva er forskjellen på modell ZB2811 (som Skytte linket til) til kr. 999,- og modell ZB2815 til kr.1.495,- |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Noen som har denne? Electrolux Ergorapido 2-i-1Jeg vet ikke hva forskjellen på de to modellene er. Klarte ikke å se forskjell på annet enn fargen da jeg var i butikken. Om kr. 999,- er tilbud eller ei vet jeg ikke. De har hatt den prisen et par uker nå i allefall. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har denne? Electrolux Ergorapido 2-i-1Med det navnet høres den ut som noe Reodor Felgen kunne konstruert.
|
|
|
#6 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Noen som har denne? Electrolux Ergorapido 2-i-1Vi har også gått til anskaffelse, dog ikke etter tips i denne tråden. Men naboene har sånn, og er fornøyd, og jeg er lei av smuler på kjøkkenet, under bordet, og i sofaen, samt hybelkaninene i trappa. Vår er oransj!
|
|
|
#7 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Noen som har denne? Electrolux Ergorapido 2-i-1Oooh, nå har jeg testa håndstøvsugeren i trappa, med det lille børstemunnstykket på, og det gikk jo som en lek! Trappa vår er en hybelkaninfarm..
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|