Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Kan noen fortelle meg hva itouch er?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-09, 11:38   #1
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan noen fortelle meg hva itouch er?

Aminta, hva mener du med at du har med wi-fi? Fåt du tilgang til nett overalt?? Jeg er inne på apple nå og er svært fristet, men noe usikekr på størrelsen. Hva anbefales i GB? Jeg tror jeg må ha en, ikke bare 11 åringen

Hvilken beskyttelsesveske bør man kjøpe?

Gammel 12-02-09, 12:04   #2
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Kan noen fortelle meg hva itouch er?

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Aminta, hva mener du med at du har med wi-fi? Fåt du tilgang til nett overalt?? Jeg er inne på apple nå og er svært fristet, men noe usikekr på størrelsen. Hva anbefales i GB? Jeg tror jeg må ha en, ikke bare 11 åringen

Hvilken beskyttelsesveske bør man kjøpe?

Man får tilgang til nett der det er åpne, trådløse nett.

Jeg har 32 GB, og jeg kunne selvsagt ikke hatt noe mindre fordi jeg har klart å fylle den opp. Men man klarer seg sikkert med 16 GB også, spørs på bruken. Jeg liker mye plass fordi jeg da kan ha bla. serier/små filmsnutter ol. på den til både meg og barn i tillegg til mye musikk og mange lydbøker. Men hvis man ikke skal ha noe annet enn musikk på den trenger man ikke den samme plassen.

Jeg har en sånn "kondom" til den, ikke veske. Hard shell Case fra Griffin, dette her, også er det sort bak:
(Tror mannen kjøpte det på eplehuset da han kjøpte den. Veldig effektiv beskyttelse, skjermen min har ikke en eneste ripe etter et års bruk.)

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 12:09   #3
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Re: Sv: Kan noen fortelle meg hva itouch er?

så på den veska, den beskytter forann skjermen og? Ser ikke helt slik ut?

Må vel gå for største sikkert, vil ha litt bilder, spill og musikk....

Gammel 12-02-09, 12:10   #4
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Standard

Sv: Re: Sv: Kan noen fortelle meg hva itouch er?

har en annen ipod, mener den er på 160, men denne her frister mer

Gammel 12-02-09, 12:13   #5
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Kan noen fortelle meg hva itouch er?

Den er ikke forran skjermen nei, for hvordan skal man da få brukt den? Man tar jo på skjermen for å gjøre ting. Men den er høyere enn skjermen, så dermed blir skjermen også beskyttet. (Også legger jeg ikke nøklene i lommen sammen med den da.)

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:12.