|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: "Da damene dro" på tv2Vi er nok flere som må/vil ta all husvasken selv, men kanskje de ikke vil innrømme det, eller ikke gidder å bry seg om denne tråden. Jeg er ikke flau over å si at jeg tar meg av vask A/S her hjemme. Mannen jobber og drar inn det meste av inntekten, så da tar han seg ikke tid til å bry seg med hybelkaniner- de har forresten jeg tatt meg av. Sist redigert av Kråka : 12-02-09 kl 16:38. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
sporadisk
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Da damene dro" på tv2
Her i huset er det jeg som tar 90% av husvasken. Jeg er ikke fornøyd med det, og har tatt det opp med min bedre halvdel mange ganger. Men noen menn bare klarer ikke den biten. MEN det er han som ordner med bilen, dataen, snekring, spikring, montering av møbler og den slags. Jeg kan også montere møbler, men syns han kan ta seg av slikt siden jeg tar meg av vasking og slikt, og det har vi vært enig om noen ganger
|
|
|
#3 |
|
sporadisk
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Da damene dro" på tv2Og det som jeg egentlig skulle skrive:
|
|
|
#4 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Da damene dro" på tv2Mannfolka har iallfall bevist at de er tøffe. Jeg ville ikke hatt et kamera i nærheten hvis jeg skulle gjort ting jeg var helt ukjent med.
|
|
|
|
#5 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Da damene dro" på tv2
Mener du det helt oppriktig? |