Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

"Da damene dro" på tv2

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-09, 15:57   #1
Kråka

Kråka sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Vi er nok flere som må/vil ta all husvasken selv, men kanskje de ikke vil innrømme det, eller ikke gidder å bry seg om denne tråden. Jeg er ikke flau over å si at jeg tar meg av vask A/S her hjemme. Mannen jobber og drar inn det meste av inntekten, så da tar han seg ikke tid til å bry seg med hybelkaniner- de har forresten jeg tatt meg av.

Fortsett å skriv her c27. Det viser hvor forskjellige alle er, og det må man respektere.

Sist redigert av Kråka : 12-02-09 kl 16:38.
Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 11:56   #2
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kråka, her.

Vi er nok flere som må/vil ta all husvasken selv, men kanskje de ikke vil innrømme det, eller ikke gidder å bry seg om denne tråden. Jeg er ikke flau over å si at jeg tar meg av vask A/S her hjemme. Mannen jobber og drar inn det meste av inntekten, så da tar han seg ikke tid til å bry seg med hybelkaniner- de har forresten jeg tatt meg av.

Fortsett å skriv her c27. Det viser hvor forskjellige alle er, og det må man respektere.

Her i huset er det jeg som tar 90% av husvasken. Jeg er ikke fornøyd med det, og har tatt det opp med min bedre halvdel mange ganger. Men noen menn bare klarer ikke den biten. MEN det er han som ordner med bilen, dataen, snekring, spikring, montering av møbler og den slags. Jeg kan også montere møbler, men syns han kan ta seg av slikt siden jeg tar meg av vasking og slikt, og det har vi vært enig om noen ganger

Syns også du skal fortsette å skrive her inne c27. Det tar litt tid for å skjønne et forumsspråk. Vi er alle forskjellige. Det er ulikheter som gjør en diskusjon interessant. Og jeg synes ikke du skal ta ting så veldig mye innover deg c27. Noen ting må rett og slett bare prelle av

Nå må jeg henge opp klær og rydde kjøkkenbenken og kanskje skifte sengtøy, nå mens poden endelig har sovnet

Gammel 13-02-09, 11:57   #3
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Og det som jeg egentlig skulle skrive:
Jeg ser på programmet og syns det er kjempemorsomt.
Sitter og ler lavt for meg selv flere ganger iløpet av en episode

Gammel 13-02-09, 11:59   #4
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Mannfolka har iallfall bevist at de er tøffe. Jeg ville ikke hatt et kamera i nærheten hvis jeg skulle gjort ting jeg var helt ukjent med.

Gammel 18-02-09, 09:09   #5
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smurfine, her.

Her i huset er det jeg som tar 90% av husvasken. Jeg er ikke fornøyd med det, og har tatt det opp med min bedre halvdel mange ganger. Men noen menn bare klarer ikke den biten.

Mener du det helt oppriktig?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 20:20   #6
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Mener du det helt oppriktig?

At jeg tar 90% av husvasken ja

Gammel 18-02-09, 23:06   #7
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smurfine, her.

At jeg tar 90% av husvasken ja

Ja, det er jo greit nok, men mener du oppriktig at "noen menn bare klarer ikke den biten"?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:56.