Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Se resultatene: Hvilken Vår/høstdress skal dere kjøpe/bruke i år?
Ticket2Heaven 10 9,62%
Troll 15 14,42%
Reima 44 42,31%
Reflex 10 9,62%
Annet merke 19 18,27%
Var dette en dårlig poll? 6 5,77%
Deltakere: 104. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-09, 20:23   #10
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Ser etter å ha lest, uten å ha sjekket avstemmningen, at så langt er det Reima som er favoritt.
Selv synes jeg kanskje den blir litt for slitt?

Har selv vurdert å prøve Ticket sin vår dress, men er håpløst å få tak i her jeg bor og ikke flest nettbutikker som selger det heller.
Har akkurta fått T2H dresser og todelt til mine to gutter for neste vinter, noe av det fra Danmark. Ikke så mye å spare. Sparte vel 500kr på den ene pakka. Men liker godt merket, så valgte det for neste vinter også. Vet ikke om jeg gidder bestille fra Danmark igjen da.

Skal selge lillemanns Rampetroll dress (vårdress uten ullfor) brukt kun i fjord høst. Hadde håpet å bruke den i år, men ser den kommer til å bli liten etter hvert. Typisk når det ser ubrukt ut. For liker slitestyrken på troll så godt.

Mikk-Line har jo også fått sånn skryt i Danmark og Sverige kom jeg plutselig på nå.

Lurer på hva jeg ender opp med.
Eldste mann har Bergans Stallo jakke til våren kjøpt her inne. Så skal han får ei ny overtrekksbukse fra Bergans tenkte jeg. Han er jo så stor at dropper dyr vårdress til han ja.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:31.