Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Merkelig formulering fra barnehagen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-09, 23:42   #1
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Merkelig formulering fra barnehagen

Jeg tror jeg ville blitt med selv jeg.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 23:44   #2
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg tror jeg ville blitt med selv jeg.

Det kunne jeg helt klart ha gjort.

Gammel 17-02-09, 23:48   #3
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg ble faktisk veldig overrasket over hvor mange som ikke synes noe om det. Jeg er oppvokst noen meter fra vann med is på. Og bor nå med det samme vannet. Vi har ikke vert utpå i år. Men det er fordi det ikke har vert trykt. Kommer det opp mot 15 cm så er hele familien min utpå der ihvertfall. Men isfiske driver vi ikke med. Er ikke fisk i vannet her uansett om det er is eller båt man fisker fra.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:39.