|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hvorfor i all verden har du ikke flyskrekk?
Tja, ikke så lett å si, kanskje lettere om du sammenligner med de som er redde for å kjøre tog, eller de som er redde for å bli drept av bjørn (eksempler som jeg tenker ligger i samme sannsynlighetsområde), om du synes disse er irrasjonelt eller rasjonelt. Uansett så er det vel neppe rasjonelt å være redd når man først har gått ombord i flyet, da henger det mer på greip å bare unngå det.
|
|
|
#2 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Hvorfor i all verden har du ikke flyskrekk?
Jeg tror det er lettere å unngå det hvis man bare hadde seg selv å tenke på. Jeg føler på en måte et visst ansvar overfor familien her og ønsker ikke å ødelegge ferier eller reiselysten på noe vis. Å fly er derimot en av de tingene som er lettere å holde seg unna enn f.eks. skumle edderkopper, men det kan tenkes at det er med på å gjøre frykten større også. Hadde man flydd annenhver uke hadde man kanskje blitt kurtert, men når man flyer så sjelden som det jeg gjør rekker man pinadø å kvi seg et halvt år i forveien. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|