|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Ville du begått selvmord ...Men om barnets andre foreldre har vært match med barnet - og ikke du, har du da forventet at h*n skulle gitt sitt liv for barnet?
|
|
|
#2 |
|
Off the map.
|
Sv: Ville du begått selvmord ...
jeg hadde ikke forventet det, men jeg er rimelig sikker på at han hadde ofret seg om det var nødvendig. 99% sikker på hans ståsted der.
|
|
|
#4 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Ville du begått selvmord ...Jeg kan også fastslå at skremmeren er mer oppofrende enn jeg noen ganger vil bli. Jeg tror jeg er litt som Kirsebær egentlig.
|
|
|
#5 |
|
This is normal!
|
Rar diskusjon. Jeg er enig med Kirsebær.
|
|
|
|
#6 |
|
Har tro på forbedring
|
Jeg lurer på hva gubben tror foregår inni hodet mitt når jeg spør han om dette idag jeg? Han er godt vant til at jeg spør "hvis - hva", men likevel. Jeg tør nesten vedde på at han ikke svarer, bare sukker oppgitt over meg.
|
|
|
#7 |
|
Off the map.
|
Sv: Ville du begått selvmord ...Jeg er snart 40 - er sånn omtrent halvveis. Har fått to flotte deilige barn. Dattera mi er 5 har hele livet foran seg.
|
|
|
#8 |
|
Guardian of the galaxy
|
Ville du valgt det for andre barn enn ditt eget også, eller er det den foreldrebiten i deg som gjør at du kan velge dette?
|
|
|
#9 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville du begått selvmord ...Dette er en problemstilling jeg håper jeg noensinne slipper å oppleve. Jeg er nok villig til å dø for barnet mitt, men å ta selvmord? Jeg tror rett og slett jeg er alt for feig til å kunne gjennomføre det. Det er nok uansett vanskelig for meg å svare konkret på dette nå så lenge dette for meg ikke er en reel situasjon pr i dag. Forhåpentligvis aldri. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Peppy!
|
Nå spør du mkj, men jeg svarer allikevel. Jeg ville ikke tatt livet av meg selv med vilje for andre enn mitt barn. Det gjelder kanskje ikke i trailerscenariet, hvor jeg kanskje i refleks ville gjort det med ethvert barn. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Guardian of the galaxy
|
Jeg blir helt kald, rolig og effektiv i slike situasjoner og får ikke panikkreaksjon før alt er over. Da kommer den derimot til gangs.
|
|
|
#12 |
|
Off the map.
|
Helt klart foreldrebiten ja. De fleste foreldre ofrer da mer på egne unger enn på andre. Det er jo masse av unger verden rundt vi kunne ha reddet om vi hadde prioritert annerledes, men de fleste av oss surrer nå rundt her i vår materialistiske verden og holder på med sitt.
|
|
|
#13 |
|
Pauset
|
Det kan jeg svare på: Nei det ville jeg ikke. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville du begått selvmord ...Jeg tror aldri at jeg hadde klart å ta livet av meg,samme hvem det evt. kunne reddet. Jeg hadde ikke hatt psyke til å gjennomføre det i praksis.
|
|
|
|
#15 |
|
Princess Skids and Scars
|
Kunne du da tatt livet av mannen om han nektet å gjøre det selv? :fortsetter på den syke, syke diskusjonen. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Absolut ateist
|
Jeg hadde valgt å ikke assistert til selvmord i en sådan situasjon, siden barna da ville mistet meg også, iallfall for 15 + år.
|
|
|
#17 |
|
Princess Skids and Scars
|
Nei altså jeg mente ikke assistert til selvmord, jeg mente mord. Og det var fjas. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|