Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Facebook er virkelig avslørende

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-09, 22:41   #1
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Facebook er virkelig avslørende

Jeg har oppdaget det samme som deg. Dvs, jeg har ikke fått noen veldig store sjokk, men jeg har opplevd at folk jeg trodde var moderat teite viser seg å være skikkelig teite istedet.
F.eks ei som er medlem i gruppen "Nei til mer islamering av Norge", hvor folk legger ut bilder av pakistanere og kommenterer at de skulle likt å knuse den stygge pakkis-nesa hans.
Jeg kjenner at jeg ikke orker å være "venn" med folk som har sånne psyke synspunkter.

Gammel 19-02-09, 22:45   #2
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Barbarella, her.

jeg har opplevd at folk jeg trodde var moderat teite viser seg å være skikkelig teite istedet.

Nettopp!

Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 23:01   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er med i "JA til høy bensinpris, innvandring, bistand, nrk-lisens og høy skatt" Jeg står for den altså.

Ellers er jeg med i rare klubber av typen "oss med foreldre med grelle navn" og sånn.

Gammel 19-02-09, 23:03   #4
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg er med i "JA til høy bensinpris, innvandring, bistand, nrk-lisens og høy skatt" Jeg står for den altså.

FINNES den?

Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 23:04   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

FINNES den?

Jupp

Gammel 19-02-09, 23:09   #6
Kneazle
Passiv

Standard

Jeg digger deg, Bauche! Har meldt meg inn, og venter på tilbakemeldingene.

Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 08:14   #7
Kneazle
Passiv

Standard

Har meldt meg inn, og venter på tilbakemeldingene.

Reaksjonene lot ikke vente på seg, men det er jo bare positive tilbakemeldinger fra Fornuftige Folk™. De andre sitter sikker og himler med øynene.

Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 23:04   #8
Lita
Passiv

Standard

Jeg synes det er stor forskjell på å ergre seg over høye bensinpriser, og å faktisk flagge det som en kampsak. Jeg er forøvrig med i gruppa "Oss som har større drømmer enn billig bensin." Følte for å markere litt motstand.

Nå ble jeg herved medlem der jeg og!

Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 23:28   #9
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ellers er jeg med i rare klubber av typen "oss med foreldre med grelle navn" og sånn.

" Vi som alltid må stave navnet vårt".

Gammel 20-02-09, 00:05   #10
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Finnes det en sånn gruppe? Jeg er med i alle, men ikke samlet.

Jeg har gjort meg noen aha-opplevelser jeg også Emma, når det gjelder hvilke grupper folk melder seg inn i. Jeg antar at himlingen over gruppemedlemsskap er gjensidig.

Gammel 20-02-09, 19:16   #11
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Den er jeg med i og.

Gammel 20-02-09, 09:40   #12
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Jeg har oppdaget det samme som deg. Dvs, jeg har ikke fått noen veldig store sjokk, men jeg har opplevd at folk jeg trodde var moderat teite viser seg å være skikkelig teite istedet.
F.eks ei som er medlem i gruppen "Nei til mer islamering av Norge", hvor folk legger ut bilder av pakistanere og kommenterer at de skulle likt å knuse den stygge pakkis-nesa hans.
Jeg kjenner at jeg ikke orker å være "venn" med folk som har sånne psyke synspunkter.

Jeg er så hjertens enig. Blir oppgitt over at man kan tenke slik

Ellers er jeg også av den typen som ikke melder meg inn i grupper på fb. Jeg har fiktivt navn, legger aldri ut bilder og er i grunnen veldig anonym for utenforstående. Jeg bruker fb kun som kommunikasjonskanal. Har flere gode og nære venner som bruker fb mye.

Så må jeg vel svelge en kamel og innrømme at jeg er nysgjerrig på hva andre folk....kremt...jada.

Sist redigert av zeppelin : 20-02-09 kl 09:46. Årsak: kamle - kamel
zeppelin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 12:00   #13
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Dvs, jeg har ikke fått noen veldig store sjokk, men jeg har opplevd at folk jeg trodde var moderat teite viser seg å være skikkelig teite istedet.

Jeg og

Jeg avviser invitasjoner til grupper daglig, og mange ganger tenker jeg at de på min venneliste som har invitert meg dit må kjenne meg uhorvelig dårlig. Jeg kan fint bli med i noen tullegrupper uten dypere mening, men der det signaliserers standpunkt i mer seriøse saker er jeg bare med der jeg kan stå for gruppas standpunkt, ja.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 13:41   #14
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg fikk nettopp invitasjon til denne gruppen, synes den var på sin plass i dag

"Vi som ikke aksepterer snik-innføring av nazisme i Norge"

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 13:47   #15
Barbarella

Barbarella sin avatar

Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Takk for tipset, jeg har meldt meg inn jeg også.

Gammel 23-02-09, 13:47   #16
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Legger ikke merke til hva slags grupper andre er medlem av jeg da. Selv er jeg medlem av mange grupper, noen seriøse og noen mindre seriøse.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 14:42   #17
Frost

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Denne har jeg meldt meg inn i.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:11.