Sv: Har du skrevet innlegg på FP du angrer på?
Her var det ikke mange som angret, gitt! 
I denne sammenhengen velger jeg å ikke tolke "angre" som en veldig stor og alvorlig, bøye-hodet-sitt-i-skam, greie, og vil vel si at selvfølgelig har jeg angret på enkelte ting jeg har skrevet.
Det går ikke på mine synspunkter som sådan, mer sleivete formuleringer og krasse vendinger. Jeg forsøker å være diplomatisk og så klok som jeg bare evner - men samtidig er jeg som type glad i å være litt impulsiv og synes fort det blir i overkant kjedelig å måle hvert eneste ord på gullvekt.
I tilfeller jeg har blitt oppfattet som respektløs, angrer jeg egne formuleringer - men ikke synspunktene bak.
For min egen del, angrer jeg meg på at jeg ikke har vært klok nok til å trekke meg ut av tråder der mine (og andres) innlegg har blitt tømt for innhold i iveren etter å kverulere og plukke fra hverandre hvert minste lille meningsberende enhet.
Sånne tendenser kjeder meg i hovedsak - men kan dessverre også provosere i en slik grad at jeg svarer i affekt. Affekt-svar er gjerne ikke mine stolteste øyeblikk.