|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Herregud, jeg vet hvem pervoen er (rb.no)
Vi hadde en i nabolaget. Datteren min fikk ikke nærme seg huset hans. Før vi flyttet hit hadde han en episode han måtte sone for, og familien til den jenta flyttet. Vi ble informert av en nabo. Han mente at det gikk bra så lenge vedkommende visste at naboene viste om han. Vi er enige i det. Han holdt seg på matta i mange år mens han bodde her. Han hadde sonet ferdig og hadde det neppe lett. Vi var på talefot med ham (han hadde ikke gjort oss noe), men vi var meget påpasselig om han fikk besøk av små jenter.
|
|
|
|
#22 |
|
Av og på bruker
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
Sv: Herregud, jeg vet hvem pervoen er (rb.no)Skjønner godt at du er litt skjelven Estrella. Hadde følte det samme selv. Bor jo ikke så veldig langt unna deg, men langt "nok" kanskje. Uansett, det er bedre med dem man vet om enn alle de andre man faktisk ikke vet om. Det som skremmer meg er at sånt vet du ofte ikke før det er for sent. Det kan være nabon, sønnen til nabon, broren til nabon osv osv.... |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Maidstone, Kent, England
![]() |
Sv: Herregud, jeg vet hvem pervoen er (rb.no)
rettsystemet er ikke rettferdig i det hele tatt... |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|