|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Når begge voksne er med på tur, hvem kjører bilen?Jeg legger meg selvsagt ikke opp i hva folk gjør generelt, men jeg blir skikkelig provosert av menn som snakker foraktelig om husmorkjøring og dårlige kvinnelige bilister, der han selv aldri slipper kona til. Man MÅ kjøre mye og jevnlig for å være en god sjåfør, sånn er det.
|
|
|
#2 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Når begge voksne er med på tur, hvem kjører bilen?Ingen av oss er særlig glade i å kjøre, så da ender det opp med at han kjører mest. Jeg kjører mye på ungene, så jeg kjører nok.
|
|
|
#3 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Når begge voksne er med på tur, hvem kjører bilen?
Og likevel er menn overrepresentert på ulykkesstatistikken. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Menn kjører veldig mye mer hvis du regner km, så det er ikke så pussig. Jeg påstår for øvrig ikke at kvinner generelt kjører dårlig, JEG er jo supersjåfør. Jeg sier at man må kjøre ganske mye og jevnlig for å være en god sjåfør.
|
|
|
#5 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når begge voksne er med på tur, hvem kjører bilen?Den av oss som er mest edru. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Når begge voksne er med på tur, hvem kjører bilen?Jeg tror vi kjører ca like mye. Jeg kjører kanskje litt mer når det er korte turer vi skal på, jeg foretrekker å kjøre mine ruter og blir sur når han kjører teite omveier. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ringskrømt
|
Ja, som regel. Men det hjelper ikke at man kjører jevnlig og mye hvis man kjører som en drittsekk. Man må i første omgang forstå og følge trafikkreglene, samt være klar over hva høy hastighet og f.eks. glatt veibane kan føre til. Jeg kjenner også en del eldre (50+) familiemedlemmer som kjører som de skulle fått lappen i går, til tross for 25 års erfaring. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Audacious
|
Sv: Når begge voksne er med på tur, hvem kjører bilen?Jeg kjører mest. Det er en vanesak, han hadde ikke lappen de første åtte årene vi bodde sammen. Også kommenterer jeg kjøringa hans, det er også en vanesak, ettersom han øvelseskjørte i tretten år før han tok lappen, de siste fem med meg. Og det er ikke så veldig heldig for forholdet.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|