Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

De som ikke vaksinerer barna er ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-09, 00:35   #1
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er...

Opprinnelig lagt inn av Kråka, her.

Jeg har aldri kalt deg en mobber, men når du drar en diskusjon inn her på FP, så vet ikke jeg. Tror du de andre som deltok i den debatten på NM blir så glade for at du drar dette inn her?

Jeg er klaras på NM, så dette var ikke så moro.

Men i alle dager, det må da være lov å diskutere vaksiner her inne og?
Man blir jo inspirert der man ferdes, og at en såpass spesiell debatt blir videreført på andre fora er da egentlig helt naturlig.
Det er da ingen som henger ut deg spesielt, det klarer du fint helt selv.

Gammel 25-02-09, 00:36   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er...

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Men i alle dager, det må da være lov å diskutere vaksiner her inne og?
Man blir jo inspirert der man ferdes, og at en såpass spesiell debatt blir videreført på andre fora er da egentlig helt naturlig.
Det er da ingen som henger ut deg spesielt, det klarer du fint helt selv.

Jeg dulter på deg

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 25-02-09, 00:38   #3
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Nei, men jeg skjønte jo med en gang at hun mente meg.

Eh ja, men det var da strengt tatt du selv som outet deg. Du kunne ha latt være og så hadde nesten ingen av oss visst at den "vittige" damen var deg.

Gammel 25-02-09, 00:39   #4
Kråka

Kråka sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Eh ja, men det var da strengt tatt du selv som outet deg. Du kunne ha latt være og så hadde nesten ingen av oss visst at den "vittige" damen var deg.

Ja det er sant, men var redd det kom mer. Jeg er ikke hemmelig, så det er greit.

Kråka er ikke aktiv  
Gammel 25-02-09, 00:41   #5
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har ikke lest diskusjonen på NM og lurer på hva Kråka mener om vaksinering og hvorfor?

Imma er ikke aktiv  
Gammel 25-02-09, 00:52   #6
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja det er sant, men var redd det kom mer. Jeg er ikke hemmelig, så det er greit.

Det er ikke veldig vanskelig å skjønne hvem du er under andre nick. Bra det er greit for deg da.

Vi har vel tidligere hatt en diskusjon om dette med vaksiner og helsepersonell, og der kom det vel fram at helsepersonell generelt vaksinerer barna. Jeg antar at leger, sykepleiere og helsesøstre kan mer enn folk flest om vaksinering. På samme måte som Frp støtter den lille promilla som mener at det ikke finnes global oppvarming velger altså noen å støtte den lille promilla som mener at vaksinering ikke er nødvendig. For meg er det uforståelig, og jeg ble ikke klokere av å lese noen innlegg i diskusjonen på NM som er opphav til denne diskusjonen. Jeg forstår ikke at folk tror de beskytter egne barn ved å la være og ta vaksine. Med mindre det er grunn til å tro at man er allergisk eller ikke kan ta vaksine av helsemessige årsaker. For disse unntakene er det desto viktigere at barn som kan ta vaksiner faktisk gjør det.

Emneord
vaksinasjonskonspirasjon

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:16.