Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skjedde noe komisk da du fødte?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-06, 23:29   #15
Lille Blå
Titter innom

Lille Blå sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bærum
Lille Blå er litt kulLille Blå er litt kul
Standard

Sv: Skjedde noe komisk da du fødte?

Hehe, utrolig mange, gode historier.

Fra min fødsel kan jo fortelle at da jeg fikk epidural og ble bedøvet, spøkte jeg med at det var godt anestesilegen ikke var kjekk, så fæl som jeg så ut.

Under pressriene ringte telefonen inne på fødestua. Jordmødrene så på hverandre og tok telefonen. Jeg høret i bakgrunnen at de hvisket til sambo "det er moren hennes". Jeg sa at jeg ville minsann snakke etter jeg var ferdige med rien jeg var mitt oppi. Fikk røret og snakket i 2 min før neste pressri kom. Litt merkelig å snakke med moren sin mitt i fødsel, men tenkte ikke noe mer på det Moren min derimot var helt fortvilet. Hun følte hun hadde trengt inn på sterkt privat område. Men hun kunne jo ikke noe for at resepsjonen på sykehuset hadde satt henne rett inn på fødestuen. Hun bare spurte etter meg, hun

Etter min samtale sa jeg til sambo at han kunne ringe sine foreldre og fortelle at nå var vi snart ferdige. Han ringte og presterte å si at nå har fødselen akkurat startet. Hvorpå jeg roper ut; Ikke akkurat startet, den er snart ferdig!! Hadde jo holdt på i 18 timer, så syntes nettopp begynt var å ta litt vel hardt i

Når Tilde kom ut av magen var det første jeg spurte om "Har hun hår?"

Men det hadde hun ikke

Lille Blå er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:25.