Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

De som ikke vaksinerer barna er ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-09, 13:44   #11
tutta
Passiv

Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Det er like festlig hver eneste gang det diskusjon på nettet om vaksiner å se at man spesifiserer hvor idioter og gale de som ikke vaksinerer barna sine er. Synes faktisk det er smålig når det er valgfritt i Norge å vaksinere. For min del er dette et veldig gjennomtenkt og bevisst valg å ikke vaksinere.Jeg ville ALDRI gjøre noe jeg mente ville skade mitt barn. Tvertimot!!! Det er derfor jeg ikke vaksinerer.
Utrolig at de artiklene jeg refererte til ble sett på som humor. Det synes jeg er taler om uvitenhet.
I en av av artiklene jeg refererte til var det et spesifikt eksempel fra Japan hvor spebarnsdødligheten/krybbedød har gått ned med 70% når en av komponentene i MMR-vaksinen ble forbudt. Fantastisk at dette klarer å bli sett på som spøk. Ja,for Japan er jo et bittelie land sammenliknet med Norge. Hva er det japanerne har skjønt som vi ikke har skjønt??

Men jeg sitter ikke å rakker ned på andre som velger å vaksinere. Jeg respekterer det valget de tar og forventer å få samme respekt tilbake. Om man ikke er enig i valget er greit. Man kan være enige om å være uenige. Mye tøffere å være David mot Goliat hele tiden enn å gjøre som alle andre.
Enig at det er galskap å ikke ha en backup når man velger å ikke vaksinere,men vi har Homeopatien som jeg føler meg 100% trygg på.
Homeopaten vår er veldig klar på at det kan komme ettersykdommer etter bl. a meslinger og da er det å ta kontakt med lege og antibiotika som gjelder. Nå er det relativt sjelden det kommer ettersykdommer etter meslinger,men ja jeg er også klar over at det kan skje.

En annen ting jeg ikke skjønner er hvorfor de som har vaksinert er så engstelige når et uvaksinert barn får en barnesykdom?? De som har vaksinert burde jo i følge det valget de ha tatt være sikre og trygge på at barnet deres ikke blir smittet. Jeg burde på en annen side være redd, men det er jeg ikke.

Jeg kunne fortsatt i det uendelige,men jeg snakker for døve ører og kommer ingen vei med dette. Velger å ikke bruke mere tid på denne diskusjon.

Emneord
vaksinasjonskonspirasjon

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:31.