Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

De som ikke vaksinerer barna er ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-09, 18:09   #1
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Dette er litt generelle betraktninger. Men jeg er sånn i stuss over de som er i mot vaksiner og som finner at 99 % er totalt og fullstendig uenige med dem. Det er en ting at man står på sitt i et moralspørsmål f.eks, men når det gjelder vaksiner så er det jo en mer reell ting, det er et agens som har en virkning og en virkningsmåte som man har god kjennskap til.

Altså, om alle her på forumet hadde vært totalt uenig med meg i noe som er kunnskapsbasert så hadde jeg dobbeltsjekket min egen argumentasjon altså og virkelig gått igjennom alt, for jeg hadde jo tenkt at sannsynligheten for at jeg tok feil var stor. Dette hadde jeg til og med gjort om saken det gjaldt var smækk innenfor mitt fagfelt.

Når sånne som kråka og tutta som neppe har mer naturfag enn det som ble lært bort på gymnaset standhaftig holder fast på sin mening, er ikke det egentlig veldig veldig merkelig? Å tenke at man er så personlig begavet at man ikke trenger å vite noe om virus, å vite noe om immunforsvaret eller sykdomslære for å ta beslutninger som går på tvers av det som de som driver med det til daglig mener? Og i tillegg mene at man vet mer og er klokere?

Jeg har aldri vært borti at noen har vært så påståelig om noe de ikke har peiling på innenfor data, elektronikk eller biler f.eks. Hvorfor er det sånn at medisin er liksom noe som gud og hvermann skal ha en mening som automatisk skal bli respektert? Hadde man respektert noen som mente at ikke bare var sommerdekk bedre enn vinterdekk på hålkeføre men også at vinterdekk var laget av en ond industri som bare ønsker å påføre folk skader og kunnet peke på en internettside som referanse?

Gammel 26-02-09, 18:24   #2
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det handler kun om følelser, Esme. Det er ingen fornuft i det disse skriver og påstår.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 26-02-09, 18:49   #3
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kråka, her.

Signerer tutta. Jeg er aldri redd meslingepidemi. Hadde meslinger som barn jeg, og var ikke noe særlig syk.

For et utsøkt eksempel på idiotargumentasjon!

Grunnen til at meslinger forekommer skjelden, er selvsagt fordi folk flest vaksinerer sine barn. Folk som ikke vaksinerer barna sine, uten annen grunn enn at "jeg vil ikke", snylter på fellesskapet og bidrar til å sette svakerestilte barn i fare.

Og i forhold til argumentet om at det er frivillig å vaksinere og at det dermed er greit å la være: Det er frivillig å røyke i samme hus som ungene sine også. Det er ikke dermed sagt at det er verken lurt eller videre sunt.

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 26-02-09, 19:06   #4
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

For et utsøkt eksempel på idiotargumentasjon!

Grunnen til at meslinger forekommer skjelden, er selvsagt fordi folk flest vaksinerer sine barn. Folk som ikke vaksinerer barna sine, uten annen grunn enn at "jeg vil ikke", snylter på fellesskapet og bidrar til å sette svakerestilte barn i fare.

Og i forhold til argumentet om at det er frivillig å vaksinere og at det dermed er greit å la være: Det er frivillig å røyke i samme hus som ungene sine også. Det er ikke dermed sagt at det er verken lurt eller videre sunt.

Teofelia sier det nydelig. Alt sammen.

Mei er ikke aktiv  
Gammel 26-02-09, 19:08   #5
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det irriterer meg grenseløst at Kråka og Tutta kan la sine barn går rundt og feks smitte mitt lille spedbarn med sykdommer som i verste fall kan være dødelige for henne. Fordi de med sin mangelfulle kunnskap og Snåsatru mener at de kan finne feil i legevitenskapen, folkehelseinstituttets vaksineprogram og vaksineideen som sådan, helt på egenhånd.

Flytt på en øy for dere selv! Freaks!

Sist redigert av Harriet Vane : 26-02-09 kl 19:38.
Harriet Vane er ikke aktiv  
Gammel 26-02-09, 19:42   #6
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Du glemte å legge ned forbud mot å forlate øya!

Gammel 26-02-09, 23:04   #7
Kråka

Kråka sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Det irriterer meg grenseløst at Kråka og Tutta kan la sine barn går rundt og feks smitte mitt lille spedbarn med sykdommer som i verste fall kan være dødelige for henne. Fordi de med sin mangelfulle kunnskap og Snåsatru mener at de kan finne feil i legevitenskapen, folkehelseinstituttets vaksineprogram og vaksineideen som sådan, helt på egenhånd.

Ja, tropp opp på stortinget med bannere og plakater. Krev tvangsvaksinering NÅ!!! Du som er sååååå inn i politikken får vel dette til!!!

Kråka er ikke aktiv  
Gammel 26-02-09, 23:06   #8
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, tropp opp på stortinget med bannere og plakater. Krev tvangsvaksinering NÅ!!! Du som er sååååå inn i politikken får vel dette til!!!

Jeg synes ikke det er spesielt radikalt å ville ha obligatorisk vaksinering; ikke tror jeg det er ugjennomførbart heller. (OK, kanskje ugjennomførbart med sittende healingminister i stolen … )

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 28-02-09, 12:47   #9
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ikke bland snåsamannen inn i dette da, ikke en gang jeg som har stor tro på det alternative lar være å vaksinere barna.

Dette har ingenting med snåsa-tro å gjøre, dette er rein idioti!!

Øyhopping vil jeg derimot oppfordre til!!

Sist redigert av turi : 28-02-09 kl 12:49. Årsak: enig i kloke råd!!
turi er ikke aktiv  
Gammel 26-02-09, 20:21   #10
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Når sånne som kråka og tutta som neppe har mer naturfag enn det som ble lært bort på gymnaset standhaftig holder fast på sin mening, er ikke det egentlig veldig veldig merkelig? Å tenke at man er så personlig begavet at man ikke trenger å vite noe om virus, å vite noe om immunforsvaret eller sykdomslære for å ta beslutninger som går på tvers av det som de som driver med det til daglig mener? Og i tillegg mene at man vet mer og er klokere?

Jeg må le av at det går ann å være så ignorant.
Hva vet du om hva jeg har av utdannelse?? Ingenting og det er tydelig!!

Vaksinasjon har blitt så godt og aggresivt markedsført at de fleste foreldre tror at dette er et mirakel som har fjernet mange av de farlige sykdommene.
Det finnes ikke noe som helst overbevisende vitenskapelig bevis for at masse-vaksinering har æren for å ha vaksinert en eneste barnesykdom.
Dog er det sant at noen barnesykdommer som var hyppige før har blitt sjeldnere eller borte etter ta vaksinasjonen ble innført,men ingen vet hvorfor. Bedre levevilkår i sin allminnelighet kan være hovedgrunnen.
Dersom vaksinasjonen har æren for dette i Usa må man spørre seg hvor de forsvant samtidig i Europa hvor masse-vaksinasjonen ikke var innført.

Det hevdes at Salk-vaksinen ar æren for å stoppe polioepidemien som herjet blandt amerikanske barn på 1940 og -50 tallet. Dersom dette er riktig hvorfor ble det samtidig slutt på polioepidemien i Europa hvor poliovaksinen ikke var så utbredt???

Mens de uttallige kortsiktige farene ved vaksinasjon er kjent,men sjelden forklart,er det ingen som vet virke langsiktige konsekvenser det kan hå å sprøyte fremmede poteiner inn i et barns kropp.
Hovedsymptomene på akutt reaksjon etter vaksine kan være: (Ref. Dr. Tinus Smits ”Inspiring Homeopathy”)
Feber, kramper, fjerhnet, encephalitt (hjernebetennelse), meningitt (hjernehinnebetennelse), hevelse og smerte rundt vaksinepunktet, kikhostelignende hoste, bronkitt, diare, ekstrem søvnighet, hyppig gråt – umulig å trøste, gjennomborende, hjerteskjærende skrik, besvimelse, sjokk, lungebetennelse, død, krybbedød.

Det er en økende mistanke om at vaksinasjon mot relativt harmløse barnesykdommene kan være ansvarlig for den dramatiske økningen av autoimmunesykdommer som har kommet etter at vaksinasjon ble innført.
Er det bare de som ikke vaksinerer som stusser over at vi bare blir sykere og sykere og at det faktisk kan være en sammenheng??

Som foreldre velger vi om vi ønsker å vaksinere eller ikke.
Det viktige å sette seg inn i både fordeler og risikoer det er ved å vaksienere eller ikke vaksienere.Vi velger å bruke homeopati som et alternativ til vaksinering.
Jo mere det kommer frem om vaksinere, jo mere er jeg sikker på at det valget vi har tatt mht å ikke vaksinere er riktig.

Gammel 26-02-09, 20:26   #11
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Er det bare de som ikke vaksinerer som stusser over at vi bare blir sykere og sykere og at det faktisk kan være en sammenheng??

Som foreldre velger vi om vi ønsker å vaksinere eller ikke.
Det viktige å sette seg inn i både fordeler og risikoer det er ved å vaksienere eller ikke vaksienere.Vi velger å bruke homeopati som et alternativ til vaksinering.
Jo mere det kommer frem om vaksinere, jo mere er jeg sikker på at det valget vi har tatt mht å ikke vaksinere er riktig.

Blir vi sykere og sykere? På hvilken måte tenker du? Tenker du da sammenlignet med de tidene da det ikke ble vaksinert? Ville du dersom du fikk beskjed om at barnet ditt med stor sannsynlighet ville dø eller få varige men av å få en sykdom, valgt å vaksinere dersom det ble utbrudd? Hadde du stolt på homeopatien også i et slikt tilfelle?

Guava er ikke aktiv  
Gammel 26-02-09, 20:41   #12
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Blir vi sykere og sykere? På hvilken måte tenker du? Tenker du da sammenlignet med de tidene da det ikke ble vaksinert? Ville du dersom du fikk beskjed om at barnet ditt med stor sannsynlighet ville dø eller få varige men av å få en sykdom, valgt å vaksinere dersom det ble utbrudd? Hadde du stolt på homeopatien også i et slikt tilfelle?

Med sykere og sykere mener jeg øking i bl.a kreft,astma og autoimmunesykdommer. Autoimmunesykdommer kan forklarers med at kroppens eget forsvarsmekaniske ikke klarer å skille mellom kroppsvev og uheldigpåvirkning uten i fra som f.eks virus og bakterier.Konsikvensen av dette er at kroppen begynner å ødelegge seg selv.
Tenker at med bedre levevilkår burde det være motsatt.
Kan ikke bare være tilfeldigheter.

Ved f.eks meslingeepidemi kan homeopati tas profelaktisk. Så ja,jeg ville satt min lit til homeopatien.

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det er lov å ti still når man driter seg ut. Alle ler av deg, tutta, bortsett fra Kråka.

Jeg er uenig i å vaksinere,skjønner ikke at det er å drite seg ut.

Gammel 26-02-09, 20:45   #13
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etter en megalang debatt på et annet forum, så orker jeg ikke begynne igjen. Dere som er veldig for vaksinering vil ikke skjønne uansett.

Hvorfor beynte du da?

Med sykere og sykere mener jeg øking i bl.a kreft,astma og autoimmunesykdommer. Autoimmunesykdommer kan forklarers med at kroppens eget forsvarsmekaniske ikke klarer å skille mellom kroppsvev og uheldigpåvirkning uten i fra som f.eks virus og bakterier.Konsikvensen av dette er at kroppen begynner å ødelegge seg selv.

Ved f.eks meslingeepidemi kan homeopati tas profelaktisk. Så ja,jeg ville satt min lit til homeopatien.

Har du forskning som støtter teoriene dine? Tall på at vi er sykere nå enn før? Hvorfor rykker ikke de snille homeopatene som kan kurere alt inn i epidemier i utviklingsland da?

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 26-02-09, 20:48   #14
Bada-Bing
Pulled back in

Bada-Bing sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Tja, man kan jo også sammenligne økt levestandard og økt antall krefttilfeller og så mene at det ikke er tilfeldigheter. Eller økt antall muslimer i Norge og økenede antall tilfeller av autoimmune sykdommer. Så lenge du ikke har et fnugg av materiale å henvise til kan du likegodt la være.

Gammel 26-02-09, 20:50   #15
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er uenig i å vaksinere,skjønner ikke at det er å drite seg ut.

Jeg vet hva autoimmunitet er og har selv pga. kraftig infeksjon (som jeg ikke kunne bli vaksinert mot) hatt autoimmun betennelse i kroppen. At miljøfaktorer kan ha sammenheng med vekst i enkelte typer sykdommer mener jeg absolutt og det er det vel heller ingen tvil om. At vaksiner kanskje kan bidra til økt forekomst kan jeg også kanskje tro på hvis det blir dokumentert, men jeg mener at ulemper må sees i sammenheng med nytten av et legemiddel. Man kan dø av antibiotika også, men risikoen er ofte veldig mye større ved å ikke ta det. En økning i enkelte typer sykdommer kan også være en ringvirkning av vaksinering fordi man ved vaksinering i tillegg til annen moderne behandling vil bidra til at flere mennesker med dårlig immunforsvar vil vokse opp. Både vaksinering og medisinsk behandling av sykdommer er vel ikke særlig bra for menneskeheten hvis man ser det i et evolusjonistisk perspektiv, men jeg må si at jeg ikke er villig til å ofre meg selv og mine barn for at de beste genene skal bringes videre.

Guava er ikke aktiv  
Gammel 26-02-09, 20:30   #16
tutta
Passiv

Standard

Vi er utrolig uenige og det er det lov å være. Trodde du hadde lært det i politikken.
Jeg har ikke mangelfull kunnskap. Jeg er ikke enig i vaksineprogrammet og jeg er ikke alene.Tror helt klart Snåsamannen har kunnskap som du og jeg ikke har. Tror helt klart det finnes mere mellom himmel og jord enn det vi kan se.
Å komme med en påstand om at fordi vi ikke vaksinerer går vi rundt og smitter er litt på kanten.

Imponert over argumentasjoene din

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Du glemte å legge ned forbud mot å forlate øya!

Fantastisk!!!

Gammel 26-02-09, 20:33   #17
Bada-Bing
Pulled back in

Bada-Bing sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Å komme med en påstand om at fordi vi ikke vaksinerer går vi rundt og smitter er litt på kanten.

Du vaksinerer deg for ikke å bli smittet slik at du 1) ikke blir syk og 2) ikke smitter andre. Veldig enkelt egentlig.

Gammel 26-02-09, 20:40   #18
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

http://www.tidsskriftet.no/index.php?seks_id=1465475

Et større polioutbrudd i Nigeria for et par år siden viser at poliomyelitt kan dukke opp i land der den har vært erklært utryddet. Utbruddet i Nigeria skyldtes motstand mot vaksinen i deler av befolkningen, begrunnet med at vestlig produsert vaksine var fertilitetshemmende og hadde som mål å skade nigerianere. Etter lange diskusjoner mellom WHO og lokale ledere ble situasjonen løst ved at landet fikk tilgang på vaksine fra Indonesia, et annet muslimsk land. Men før vaksineringen kom i gang igjen, hadde utbruddet spredd seg til flere land, slik som Yemen og Indonesia. Et utbrudd med liknende årsak er sett i en delstat i India i 2006. Slike utbrudd viser hvor sårbar situasjonen er. Full avvikling av poliovaksinasjon ligger fortsatt et stykke inn i fremtiden.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  
Gammel 26-02-09, 20:45   #19
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

http://www.tidsskriftet.no/index.php?seks_id=1465475

Et større polioutbrudd i Nigeria for et par år siden viser at poliomyelitt kan dukke opp i land der den har vært erklært utryddet. Utbruddet i Nigeria skyldtes motstand mot vaksinen i deler av befolkningen, begrunnet med at vestlig produsert vaksine var fertilitetshemmende og hadde som mål å skade nigerianere. Etter lange diskusjoner mellom WHO og lokale ledere ble situasjonen løst ved at landet fikk tilgang på vaksine fra Indonesia, et annet muslimsk land. Men før vaksineringen kom i gang igjen, hadde utbruddet spredd seg til flere land, slik som Yemen og Indonesia. Et utbrudd med liknende årsak er sett i en delstat i India i 2006. Slike utbrudd viser hvor sårbar situasjonen er. Full avvikling av poliovaksinasjon ligger fortsatt et stykke inn i fremtiden.

Nå snakker man om å vaksinasjon i Norge hvor vi har høye levevilkår.
T.o.m de fleste som ikke vaksinerer i Norge er enige om at vaksiner er et godt alternativer i land med dårlig levestandard...

Gammel 26-02-09, 20:47   #20
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå snakker man om å vaksinasjon i Norge hvor vi har høye levevilkår.
T.o.m de fleste som ikke vaksinerer i Norge er enige om at vaksiner er et godt alternativer i land med dårlig levestandard...

Aha! Så det er greit at de små barna i Afrika lever med de grusomme følgene av vaksinasjon, mens dine barn skal snylte på alle andres?

Tallulah er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
vaksinasjonskonspirasjon

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:30.