Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-06, 15:27   #1
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Jeg har veldig lyst til å prøve å få fikset den, ja! Ville tro at en flink skredder/sydame kunne få orden på det. Foret er vridd en gang rundt før det er sydd fast, så det må sprettes opp ved den nederste kanten samt ved glidelåsen på ermet.

Nå har jeg tatt noen bilder av jakken, så jeg skal maile det til Helena. Hvor mye er rimelig å forvente i avslag for en slik feil? Aner dere hva det koster å få fikset på det??

Sist redigert av kiddo : 15-12-06 kl 15:41.
kiddo er ikke aktiv  
Gammel 15-12-06, 21:58   #2
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Jeg har veldig lyst til å prøve å få fikset den, ja! Ville tro at en flink skredder/sydame kunne få orden på det. Foret er vridd en gang rundt før det er sydd fast, så det må sprettes opp ved den nederste kanten samt ved glidelåsen på ermet.

Nå har jeg tatt noen bilder av jakken, så jeg skal maile det til Helena. Hvor mye er rimelig å forvente i avslag for en slik feil? Aner dere hva det koster å få fikset på det??

Om det var et H&M plagg, hadde jeg forlangt pengene igjen.

Nå hvor det er et 3000+ kroners OM plagg, ville jeg forlange pengene igjen samt en av Helenas lekre leppepomader som trøst. Jeg fant ikke ditt originale innlegg - kan jakken ikke byttes ? Samt at Helena refunderer porto ?

Kanskje jeg er en vanskelig kunde - har akkurant sendt en MaxMara dunjakke til importøren. Den mistede så mange fjer, at den ble helt ubrukelig ! Forlanger man mange penge for sine produkter, må kvaliteten også holde mål - jeg hadde ikke funnet meg i, at skulle løpe rund for å få fikset en jakke som jeg har betalt full klaff for !

Gammel 15-12-06, 22:09   #3
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

[quote=Muad'Dib;152653]Om det var et H&M plagg, hadde jeg forlangt pengene igjen.

Nå hvor det er et 3000+ kroners OM plagg, ville jeg forlange pengene igjen samt en av Helenas lekre leppepomader som trøst. Jeg fant ikke ditt originale innlegg - kan jakken ikke byttes ? Samt at Helena refunderer porto ?
[quote]

Jo, hun tilbød seg å refundere pengene. Men problemet er at det ikke finnes noen flere jakker hos OM og jeg har jo veldig lyst på den...
Helena var veldig positiv til mitt forslag om avslag og at jeg skulle prøve å få fikset den, så hun skulle snakke med OM mandag.

Gammel 15-12-06, 23:13   #4
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jo, hun tilbød seg å refundere pengene. Men problemet er at det ikke finnes noen flere jakker hos OM og jeg har jo veldig lyst på den...
Helena var veldig positiv til mitt forslag om avslag og at jeg skulle prøve å få fikset den, så hun skulle snakke med OM mandag.[/quote]

Ah, se, det var bra ! Om du så velger å beholde jakken, bestemmer du da...

Gammel 16-12-06, 16:38   #5
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk nappet øyenbrynen i dag og hentet Munthe plus selskapsjakken som jeg skal ha i julen, den er sort med gullbronsetråder.Kjolen er fra samme i gullbeige
Kjøpte samtidig en boblejakke til meg selv fra Essentiel i gullaktig brunt
Matcher mine gullbronse Marc Jacobs boots
Kjøpte Replay t-skjorte og BikBok bukse til min eldste datter, to pk. hårfarge til nest eldste og Gant tynn pengenser og strømpebukse til Oliver i offwhite
Skal ha i julen under en vest og til noen tøffe nikkersbukser fra Mini A Ture

Kjøpte to smågaver til nesteldste også

Ja det var vel det ja, nok ble det

Gammel 16-12-06, 18:16   #6
TGM
drømmende

TGM sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har kjøpt dette.

Det kom i går, og passer nesten. Regner med at jeg blir kjempefin nærmere påske i dette settet.

TGM er ikke aktiv  
Gammel 16-12-06, 23:28   #7
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette kjøpte vi i Praha:

Kjole til Hannah fra Zara

Et "bæ" bilde til Hannah.. måtte bare ha det ;D

En stooooooooooooor kose-ku til Hannah..

Genser til Frank...

Jeg kjøpte en lysebrun cardiganjakke, men gadd ikke ta bilde.. helt vanlig. Men trenger den til en brun/gull topp jeg har :enig:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 18-12-06, 08:53   #8
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fått meg gullsko!
Eller gullmønstrede sko fra Vagabond. De er så utrolig fine og passer så godt at de blir på til over nyttår

Skoene og noen klær handlet jeg fra kiddo. Da pakken kom og hvert plagg var pent brettet og pakket inn i silkepapir var lykken total. Jeg satt her som et barn på julaften og pakket ut plagg på plagg
At alt passet flott i tillegg var jo enda en bonus, så det var et kjøp jeg virkelig er fornøyd med

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 18-12-06, 23:53   #9
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Jeg har fått meg gullsko!
Eller gullmønstrede sko fra Vagabond. De er så utrolig fine og passer så godt at de blir på til over nyttår

Skoene og noen klær handlet jeg fra kiddo. Da pakken kom og hvert plagg var pent brettet og pakket inn i silkepapir var lykken total. Jeg satt her som et barn på julaften og pakket ut plagg på plagg
At alt passet flott i tillegg var jo enda en bonus, så det var et kjøp jeg virkelig er fornøyd med

Så fint M^3 - har også bare bra erfaring med kjøp på NM og FP, men noen gjør det altså endda ekstra flott !

Præriens Imelda slår til igjen:

har akkurat kjøpt disse av Angelique. Det blir mitt 3. par grønne støvletter. Sier til meg selv at de alle tre er forskjellige slags grønn og derfor har hver sitt bruk. Og dessuten hadde jeg ikke noen Marc Jacobs støvletter ennå.

Gammel 20-12-06, 10:16   #10
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Har dere sluttet å shoppe?

Jeg har kjøpt meg 2 nye "jule"kjoler. Skal prøve legge inn bilder etterpå

Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:20.