Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Oslo og kaffe/kaker

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-06, 18:00   #1
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Oslo og kaffe/kaker

Jeg synes forsatt at kakene på Pascal er fantastiske jeg da. Pascal er jo flere steder i byen. Kaffen er også grei.

Gammel 15-12-06, 18:02   #2
lil'c
Passiv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Oslo og kaffe/kaker

Pascal er en egen klasse ja, absolutt.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 20:39   #3
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

Jeg synes forsatt at kakene på Pascal er fantastiske jeg da. Pascal er jo flere steder i byen. Kaffen er også grei.

Enig! Men egentlig liker jeg meg først og fremst på den i Drammensveien . De har også god lunsj til en helt grei pris.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 20:42   #4
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

PASCAL!

ellers er ostekaken på Coco Chalet også kjempegod. Den var i alle fall kjempegod.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:53.