Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

H&M Home

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-09, 10:12   #21
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: H&M Home

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.

Fant ingenting jeg likte, så den katalogen gikk rett i søpla.

Samme her.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 10:19   #22
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.

Fant ingenting jeg likte, så den katalogen gikk rett i søpla.

Helt enig. Bladde bare kjapt gjennom før jeg kastet den, var ingenting som fanget blikket mitt i farta og synes den så helt elendig ut. Kan sikkert finne enkelte fine ting om en kikker etter, men den katalogen var så rotete at jeg ikke orket å se etter ordentlig engang.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 10:50   #23
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Synes ikke det var noe særlig der jeg.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 10:53   #24
Rose
Bør lage seg en tittel selv

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Ble overrasket når jeg gikk inn på nettsiden deres i går, å så at de hadde fått inn nye ting. Var mye fint da

Gammel 26-02-09, 11:05   #25
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror ikke voksdukene er i flere str...? Står sikkert på hjemmesiden deres.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 11:42   #26
Linda79
Fullverdig medlem

Linda79 sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Linda79 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ikke mye som passet min stil der.

Linda79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 21:40   #27
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble ikke imponert.

Gammel 27-02-09, 11:43   #28
dolliemor
Aktiv

dolliemor sin avatar

dolliemor er litt kul
Standard

Det var ikke så mye jeg likte, kun noe av sengetøyet og hånddukene.

Gammel 27-02-09, 11:47   #29
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Den gikk fort i papirsorteringen her også gitt.

Gammel 27-02-09, 11:51   #30
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Helt greie tekstiler, men ikke kjempespennende egentlig.

Gammel 27-02-09, 22:02   #31
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå har også jeg fått katakogen i posten, helt greit, men jeg trekker denne:

Gammel 28-02-09, 21:32   #32
Siritk
Bør lage seg en tittel selv

Siritk sin avatar

Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da har jeg også fått katalogen og det forsvant ut døra igjen fort gitt. Slenger på bølgen av skuffa folk...

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 22:01   #33
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg skal bestille meg denne og ha i yndlingsstolen på terrassen til sommeren. Så er jeg sikker på å få ha stolen i fred.

Gammel 28-02-09, 22:03   #34
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er også skuffet over innholdet i katalogen.
Det var absolutt ingen ting der som appelerte til meg.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 22:06   #35
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Helt greie tekstiler, men ikke kjempespennende egentlig.

Enig med Agurke. Intet nytt under solen liksom.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 16:41   #36
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Jeg forhåndsbestilte og fikk pakken denne uka. Jeg er veldig fornøyd. Alt er kjøpt til guttenes rom, og de valgte selv ut hva de ville ha. De liker godt knallrødt, hvit/sort og grønt.

Kjøpte både rød og grønn

Sort/hvit og grønn.

Kjøpte en del annet også, men i hovedsak pynteputer til kosemadrassen til mellomste og senga til eldste.

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 16:44   #37
Matir
Aktiv

Medlem siden: Nov 2008
Matir er litt kul
Standard

Jeg tenkte *jippi, nå finner jeg sikkert noe som passer inn hos oss*
MEn neida, ingenting, nada, nothing

Matir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 22:02   #38
gojenta
Fullverdig medlem

Medlem siden: Mar 2009
gojenta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

fikk katalog i posten i går . har ikke sett i den enda. Ble litt overrasket da jeg såg at det var HM. Trodde det var en ellos katalog

Samme her. Ble overrasket ja.

gojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 22:04   #39
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bærekraftig, her.

Jeg forhåndsbestilte og fikk pakken denne uka. Jeg er veldig fornøyd. Alt er kjøpt til guttenes rom, og de valgte selv ut hva de ville ha. De liker godt knallrødt, hvit/sort og grønt.

Kjøpte både rød og grønn

Sort/hvit og grønn.

Kjøpte en del annet også, men i hovedsak pynteputer til kosemadrassen til mellomste og senga til eldste.

Likte masse av det jeg. Sengetøyet syns jeg var skikkelig stilig.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 10:48   #40
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Likte også sengetøyet, men vi har 220 dyner.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:36.