|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan man gjøre for at barn ikke skal bli ekskludert, f.eks i burdager?Jeg vet jo ikke hvor gamle barna/barnet ditt er, men jeg ville vært forsiktig med å plukke ut noen fra klassen mens de går på barneskolen iallfall. Det er veldig lett for at det er de samme som blir plukket ut hver gang, og dermed de samme som blir stående igjen. Har dere ingen mulighet for å få låne et lokale? Hvis ikke, ville jeg tatt med de to beste vennene på kino el. lignenede. Altså ikke lage så veldig mye bursdag ut av det. Hvis mesteparten fra klassen ikke får være med, er det mer OK enn hvis bare 4-5 blir stående utenfor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan man gjøre for at barn ikke skal bli ekskludert, f.eks i burdager?
De er 4 år og 6,5 år. Med minstemann plukket vi ut dem han lekte mest med (litt gjetting da bhg-personalet bare nevnte tre, vi la til noen flere barn) og et par gjester som ikke går i samme barnehage. De er en stor gruppe ca 4-åringer og de fleste pleier han ikke å leke med, var helt uaktuelt å invitere alle (15-20 stk) da vi verken har plass eller kapasitet til å ta oss av så mange. Det vi ikke vet er om det finnes dem som ikke blir invitert. Jeg aner rett og slett ikke. Om jeg hadde visst det ville jeg nok invitert den personen også.
![]() |
#3 |
maler
|
![]() Sv: Hva kan man gjøre for at barn ikke skal bli ekskludert, f.eks i burdager?Men er de ikke inndelt i grupper? Hos oss er det ikke vanlig å invitere første trinn til bursdager, det blir jo alt for mange for de fleste. Det arrangeres enkelte sammenkomster for alle, men det foregår i regi av klassekontakter på skolen eller annet lokale. Til bursdager er det vanlig å invitere enten alle i gruppen (15-20 stk) eller alle av samme kjønn innen den gruppen. Hvert trinn er inndelt i 2-3 grupper med fargenavn. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|