|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#401 |
|
Passiv
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)
Ja, du kan jo tro. Mailen er forresten slettet, bildene ikke lastet ned på maskinen. |
|
|
|
#402 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Ingeniører er greie dyr, så det skal du nok.
|
|
|
#403 |
|
Passiv
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Det tenker i grunnen jeg også skjønner du. Veltrent, med hjerne er absolutt pulbart. |
|
|
|
#404 |
|
Metallica!!
|
|
|
|
#405 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Går greit med en hektisk uke om man har iallfall en god dag inni der, eller?
|
|
|
#406 |
|
Passiv
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Men jeg var jo ute med ham i går da, og resten av uka er helt på bærtur. |
|
|
|
#407 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Jaja, men da har du noe å se frem til neste uke. Eller så kan du alltids be han på overnatting.
|
|
|
#409 |
|
Passiv
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Skravler på msn. |
|
|
|
#410 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Har vært våken siden halv seks???!! Får ikke til å sove lengre. Nå ligger jeg og venter på at resten av familien skal våkne.
|
|
|
|
|
|
#412 |
|
Halloen!
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Skvetten og Sitron: Er det bare meg, eller har denne tråden også begynt å handle om dating? |
|
|
|
|
|
#414 |
|
Halloen!
|
|
|
|
|
|
#415 |
|
Passiv
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Tenker at det er på tide å bli ferdig og pelle seg avgårde. |
|
|
|
#417 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Jeg la meg til å sove halv tre, våknet kvart i seks, nå har jeg ryddet, vasket og dusjet. Så jeg skal straks sove igjen, jeg må bare tørke helt først. :naken:
|
|
|
#420 |
|
Halloen!
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Åja, kanskje jeg skulle gå og spise litt. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|