|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Er det greit at man slår hvis det er første gangen?Det kommer helt an på situasjonen, tror jeg. For mitt vedkommende hadde nok et slag fra min kjære resultert i full slåsskamp, så han tør vel ikke. |
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Er det greit at man slår hvis det er første gangen?
Jeg insinuerer ikke at min kjære har lyst til å slå meg altså, og at han kunne tenkes å gjøre det, men jeg vet at jeg hadde klikket i vinkel om han hadde gjort det. Er nok stygt redd for at det var han som hadde lidd størst overlast... |
|
|
|
#3 |
|
Mother of Dragons
|
|
|
|
#4 |
|
saftig
|
Min også. Og så kan jeg jo tilstå at jeg har fiket til noen én gang i hele mitt liv, og det var etter at helten hadde vært utrolig stygg mot meg (gjort noe som var veldig vanskelig å tilgi), skjelt meg ut og så tømt et digert vannglass i sengen min og LEDD MEG OPP I ANSIKTET. Da klikket det for meg og jeg fiket til ham. Det var en helt absurd situasjon.
|
|
|
#5 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og han er framleis Helten?
|
|
|
#6 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det greit at man slår hvis det er første gangen?Det er, selvsagt, aldri greit å slå |
|
|
|
|
|
#7 |
|
saftig
|
Ja. Både han og jeg har evnen til å tilgi, og dette var midt i en krise i forholdet for noen år tilbake. Vi har det bedre nå enn noensinne.
In vino veritas Sist redigert av safran : 07-03-09 kl 23:33. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
© All rights reserved
|
Min også.
Jeg prøvde en gang å gi han en høyre, men han var for kjapp for meg, så jeg bomma.
Jepp. Sånn hadde det nok blitt her også. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|