|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hull i ReimaTec-dressenReima tec er lite slitesterk, Troll er lite vannavstøtende. Min erfaring etter et par års bruk i friluftsbhg.
|
|
|
#2 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hull i ReimaTec-dressenFireåringen her bruker Reimatec og man kan knapt se at den er brukt - ingen slitasje. Og hun er veldig aktiv ute.
|
|
|
#3 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hull i ReimaTec-dressen
Har du denne erfaringen også når du har impregnert Trolldressen jevnlig? Storebror bruker Troll (som i tillegg er brukt av minst ett barn før ham) og barnehagepersonalet skryter dressen opp i skyene. Når det bare er snø har han aldri vært våt gjennom. Når det er 0 grader bruker de regnbukse over og da er han også tørr. I tillegg er den enormt slitesterk. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hull i ReimaTec-dressen
Jeg bør vel spesifisere at jeg snakker om vårdressen. Og den har vært fuktig på innsiden fra første dags bruk.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|