Sv: Hvordan er dere her inne i forhold til virkeligheten?
Vet ikke helt hva jeg skal svare. Jeg føler at jeg er ganske lik IRL som på nett, men jeg diskuterer jo mye mindre IRL. De som kjenner meg som jeg ikke bruker å diskutere så mye med vil kanskje kunne bli litt overrasket over hvor firkantet jeg er på nett. Nå begynner jeg å kjenne en del her på FP IRL også, det er nok lettere for disse å si noe om hvordan jeg oppfattes enn å gjøre det selv.
For øvrig må jeg si at jeg er imponert grensende til skeptisk til det du skriver her Tito:
Sitat:
Jeg møter alle med åpne øyne og dømmer ingen i forhold til hvordan de lever og hvordan de oppfører seg. Jeg lever mitt liv og de lever sitt.
Er det noe jeg har lært gjennom årenes løp er det at det for de aller fleste krever store mengder selvinnsikt og mye jobbing for å møte folk uten synlige fordommer. Her antyder du at du ikke møter folk med fordommer i det hele tatt, og det tror jeg praktisk talt er umulig. I min verden (iallefall faglig sett) så er det mer skummelt å innbille seg at man er fordomsfri, enn og faktisk se og innrømme de fordommene man har - og handle deretter.