|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Den teiteste krangel ever?Noe av det dummeste må være en krangel om åpning av en isboks. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den teiteste krangel ever?Det var en varm sommer da førstemann var baby, vi skulle få familien på grillbesøk og vi hadde to bokser med butikkkjøpt potetsalat som jeg, i min gode økonomiske husmorånd, syntes vi burde spise opp. Han insisterte på å koke poteter og lage selv siden han ikke liker kjøpt potetsalat. Det endte opp i en giga stormkrangel der vi bekyldte hverandre for det ene og det andre, og stemningen var ikke god når foreldre kom...det ble ikke bedre av at han krydret min ammemat så sterkt at både svigermor og mor reagerte, og jeg satt med dårlig samvittighet og han enda mer sur.
|
|
|
#3 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den teiteste krangel ever?Teiteste krangel? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Den teiteste krangel ever?Vi har mange teite krangler - satt i verk av meg som oftest - fordi han er konfliktsky. Det "beste" jeg vet i en krangel er å få ham til å bli sint også (fordi det sitter så langt inne)... Sist redigert av TBM : 17-12-06 kl 15:01. |
|
|
|
#5 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den teiteste krangel ever?
Noe lignende er det for meg også.
|