Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Kan du synge?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Se resultatene: Kan du synge?
Ja, jeg er profesjonell musiker/sanger. 2 0,99%
Ja, jeg er nærmest proff (synger i bryllup etc.). 5 2,46%
Ja, og jeg er korsanger/har (hatt) musikk som hobby i årevis. 50 24,63%
Ja, men jeg gjør det sjelden. 30 14,78%
Ja, jeg treffer som regel tonene. 50 24,63%
Tja, jeg treffer vel over halvparten av tonene. 20 9,85%
Jeg liker å synge, men treffer ikke tonene (er en brummer). 19 9,36%
Nei, jeg verken kan eller vil synge. 12 5,91%
Jeg aner ikke om jeg treffer tonene. 10 4,93%
Dustepoll! 5 2,46%
Deltakere: 203. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-09, 15:10   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du synge?

Dustepoll. Jeg kan ikke synge, men skulle ønske jeg kunne.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 15:12   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Dustepoll. Jeg kan ikke synge, men skulle ønske jeg kunne.

Kunne noen legge til dette utmerkede alternativet? :smisker:

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 15:16   #3
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synger rent og kan synge etter noter. Stemmen er grei nok, men veldig svak. Jeg kom feks ikke inn i Operakoret, fordi stemmen ikke bærer nok.

Jeg har sunget i kor tidligere, men har valgt det vekk nå når jeg har mindre fritid. Jeg synger for jentene.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 15:19   #4
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Ja, jeg kan synge. Har tidligere sunget mye i kor, vært solist, og sunget i brylluper.

Har vært lite aktiv de siste årende med synginga, dessverre, men er like glad i å synge som før.

Gammel 16-03-09, 15:23   #5
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Har sunget mye fra jeg var lita både i kor og solo. Jeg ble tidlig glad i klassisk musikk/sang. Var ikke gammel da jeg satt spikret å så på søndagsmatinee med diverse operaer. Tok timer privat og på musikkskolen. Der fikk jeg en flott lærer som gav meg mye utfordringer. Tenkte å studere musikk men feiget ut.
I tiden i reiselivet og i studietiden fikk jeg også prøve cabareter og annen type sang.
De siste årene har jeg vært nokså passiv b.la helsemessige årsaker. Vurderer sterkt å ta opp sangen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 15:25   #6
Siritk
Bør lage seg en tittel selv

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Treffer tonene, men har ikke akkurat noen fløyelsstemme. Holder meg til tubaen min jeg.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 15:27   #7
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Ja. Men noen stor stemme med særpreg har jeg ikke. Synger i kor etter mange år med bare synging i dusjen - og ble til min store forbauselse plassert blandt sopranene. Solosynging er jeg nok for uerfaren til. Stoler ikke på at min stemme er nok alene

Gammel 16-03-09, 15:29   #8
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg treffer som regel tonene. Men ikke alltid. Imidlertid hører jeg veldig godt selv når jeg bommer.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 20:53   #9
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synger i ett av Vestfolds størte amatør-kor men har pt permisjon.

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 20:55   #10
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Om jeg en sjelden gang synger, sier gutten på 4 tørt; ikke syng du, mamma …!

Gammel 16-03-09, 20:59   #11
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mississippi, her.

Om jeg en sjelden gang synger, sier gutten på 4 tørt; ikke syng du, mamma …!

Uff da, er vel ikke så ille vel.

Gammel 16-03-09, 21:01   #12
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Uff da, er vel ikke så ille vel.

Hihi…jo! Så ille er det!
Av og til poengterer han det ved å holde seg for ørene!!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:51.