Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bilsete til baby?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-09, 07:40   #1
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bilsete til baby?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg synes Acta Graco Autobaby er et fælt sete... Det er dypt, så de minste babyene ligger omtrent brettet i to nederst i dumpen. Om man vil ha base så må jo Maxi Cosi Cabrio være et mye bedre alternativ.

Vi har acta graco, men ikke autobaby. Vi har logico s og det er ikke noe dypere enn maxi cosi tror jeg. For oss var ikke maxi cosi et alternativ siden basen ikke kan festes i magebelte, men hadde det hatt den muligheten så er jeg ikke i tvil om at vi hadde valgt det sete siden det er mye lettere.

Gammel 17-03-09, 09:05   #2
Callisto
Bør lage seg en tittel selv

Callisto sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Vi har acta graco, men ikke autobaby. Vi har logico s og det er ikke noe dypere enn maxi cosi tror jeg. For oss var ikke maxi cosi et alternativ siden basen ikke kan festes i magebelte, men hadde det hatt den muligheten så er jeg ikke i tvil om at vi hadde valgt det sete siden det er mye lettere.

Men det kan festet med vanlige bilbelter.

Gammel 17-03-09, 09:21   #3
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Callisto, her.

Men det kan festet med vanlige bilbelter.

Ja, men siden vi har 4 unger så må vi plassere en i midten på rekke nr 2 og der var det bare magebelte.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:41.