Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Tips til fin fest-drakt til voksne?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-09, 14:19   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til fin fest-drakt til voksne?

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Jeg personlig hadde heller spart til jeg kunne kjøpe meg bunad.
Jeg synes festdrakter er helt fint på barn, men ikke voksne.
Men jeg tenker ikke fattiglus eller gjerrigknark om jeg hadde sett en voksne i festdrakt altså.
Man kjøper og bruker det man liker/synes er fint.

Hvis jeg skal spare til en ny bunad blir det aldri. Men jeg kan jo kjøpe en brukt. Allikevel har jeg en stor sperre når det gjelder å bruke så mye penger på et PLAGG altså, vi trenger så mye annet. Kunne reist på en fin ferie til den prisen også. Huff. Men jeg har jo alltid hatt lyst på ... *tenke*

Gammel 17-03-09, 14:22   #2
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hvis jeg skal spare til en ny bunad blir det aldri. Men jeg kan jo kjøpe en brukt. Allikevel har jeg en stor sperre når det gjelder å bruke så mye penger på et PLAGG altså, vi trenger så mye annet. Kunne reist på en fin ferie til den prisen også. Huff. Men jeg har jo alltid hatt lyst på ... *tenke*

Sånn må du ikke tenke. Det er alltid noe annet man kan bruke pengene på.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 14:22   #3
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Et argument for å kjøpe bunad (gjerne brukt) er at den kan gis den videre til barn eller barnebarn. "Denne bunaden har jeg etter oldemor Iset!" Jeg gjetter på at kvaliteten på Sparkjøpdrakten står i forhold til prisen, og da er det ikke et plagg som kan gå i arv. Den er heller ikke laget slik at den kan syes inn, ut, opp og ned som de fleste bunader er.

Gammel 17-03-09, 14:28   #4
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Venninna mi har ønsket seg bunad lenge. Jula for 2 år siden var mannen hennes og opprettet en "bunadskonto" til henne. Der har de lagt inn penger nå og da, i tillegg til jul og bursdager.

Nå er hun nesten i mål.
Bare et tips.

Gammel 17-03-09, 14:29   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

http://www.tronderdesign.no har veldig fine drakter - men de koster sikkert nærmere 10.000 vil jeg tro.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:09.