Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Tips til fin fest-drakt til voksne?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-09, 14:33   #25
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til fin fest-drakt til voksne?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, jeg tror jeg har diskutert det her inne før, fikk en deja vu-følelse jeg også. Skulle kanskje søkt før jeg la ut tråden, men det betyr jo ingenting.

Nei, for all del. Jeg glemte å legge ved også, det var altså litt morsomt ment.

Og for å være litt alvorlig, jeg husker at du har spurt om dette før, både ved en og to anledninger, noe som er et bevis på at dette er tanker og ønsker du har hatt lenge. Du har tidligere fått råd om at du kan spare, men jeg ser at i den økonomiske livssituasjonen du er nå så er det ikke enkelt-penkelt å hoste opp 30000 kroner til en bunad. Ikke 15000 kroner heller. Så hva om du har to tanker i hodet på en gang, først en konto som du kaller bunadskontoen din, hvor du kan sette inn bittelitt nå og da, bursdagsgaver, julegaver etc. Det er den langsiktige bunadsparingen din, som du gjerne kan ha et 10-15-20-års perspektiv på. I mellomtiden kjøper du en billigere festdrakt, a la sparkjøp, som du kan være stolt av, kose deg med og nyte nå. Om 10-15-20 år er den sikkert så slitt at du med god samvittighet kan tømme bunadskontoen og kjøpe deg akkurat den drakten du har lyst på.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:39.