|
![]() |
#1 |
Stiv
|
![]() Sv: M2?
Men allerede i dag er det jo deler av forumet som ikke alle har tilgang til. Det gis jo prikker i både M1 og M2 (der alle før eller seinere kan komme inn), og i Mayflower (der tilgangen er stengt for nye medlemmer, så vidt jeg har forstått).
![]() |
![]() |
#2 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mayflower |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
© All rights reserved
|
Joda, jeg ser den. Bloggorama virker på samme måten, men ute prikker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Mother of Dragons
|
Det er faktisk et lite problem det altså. Men jeg merker det selv, om jeg har lyst å snakke om noe som er skikkelig morsomt og har lyst å få god respons på det så legger jeg det ikke ut på forumet, det har blitt alt for mange, tja, hva skal jeg si, folk som jeg ikke deler interesser eller humor med kanskje. Man får bedre respons i bloggene synes jeg. Men ser at det er litt dumt i det lange løp.
![]() |
#5 |
Absolut ateist
|
Påstår du at jeg er uinteressant og humorløs?
![]() |
#9 |
Absolut ateist
|
Jepp.
Jeg visste det nok. Jeg er ikke verdig. :sutre:
![]() |
#11 |
guru advisor
|
Ute prikker? Inne prikker? Hva har jeg gått glipp av? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: M2?Hva er Mayflower, og hvordan ser jeg hvor mange blogger jeg (ikke) har tilgang til? |
![]() |
![]() |
#17 |
guru advisor
|
![]() Sv: M2?Det jeg har gjort, som sikkert ikke er den lureste måten, er å trykke på antallet blogger totalt, for tiden 142. Da kommer de du har mulighet til å se opp. Setter du pilen ned på den siste sideviseren ser du hvor mange det er i alt. Så trekker du fra. Jeg kan se 79. 142 - 79 = 63. Og jeg tar gjerne i mot tilgang på alle de resterende 63 her og nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er litt overrasket over å se at du ikke har blogg.
![]() |
#19 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|