Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

M2?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-09, 16:34   #1
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: M2?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

= et eget foum kun for de inviterte.

Men allerede i dag er det jo deler av forumet som ikke alle har tilgang til. Det gis jo prikker i både M1 og M2 (der alle før eller seinere kan komme inn), og i Mayflower (der tilgangen er stengt for nye medlemmer, så vidt jeg har forstått).

Gammel 17-03-09, 16:39   #2
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.

Men allerede i dag er det jo deler av forumet som ikke alle har tilgang til. Det gis jo prikker i både M1 og M2 (der alle før eller seinere kan komme inn), og i Mayflower (der tilgangen er stengt for nye medlemmer, så vidt jeg har forstått).

Mayflower
Er det der de emigrerte er?

Det er forøvrig 89 blogger jeg ikke ser

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 16:44   #3
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.

Joda, jeg ser den. Bloggorama virker på samme måten, men ute prikker.
Det jeg egentlig ville frem til (på en noe klønete måte ) var at jeg skulle ønske mange av de kloke, morsomme brukerene i bloggorama hadde vært mer aktiv på forumet.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 16:47   #4
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det jeg egentlig ville frem til (på en noe klønete måte ) var at jeg skulle ønske mange av de kloke, morsomme brukerene i bloggorama hadde vært mer aktiv på forumet.

Det er faktisk et lite problem det altså. Men jeg merker det selv, om jeg har lyst å snakke om noe som er skikkelig morsomt og har lyst å få god respons på det så legger jeg det ikke ut på forumet, det har blitt alt for mange, tja, hva skal jeg si, folk som jeg ikke deler interesser eller humor med kanskje. Man får bedre respons i bloggene synes jeg. Men ser at det er litt dumt i det lange løp.

Gammel 17-03-09, 16:52   #5
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det er faktisk et lite problem det altså. Men jeg merker det selv, om jeg har lyst å snakke om noe som er skikkelig morsomt og har lyst å få god respons på det så legger jeg det ikke ut på forumet, det har blitt alt for mange, tja, hva skal jeg si, folk som jeg ikke deler interesser eller humor med kanskje. Man får bedre respons i bloggene synes jeg. Men ser at det er litt dumt i det lange løp.

Påstår du at jeg er uinteressant og humorløs?

Gammel 17-03-09, 16:54   #6
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Pøh. Du har da tilgang til den kuleste av de kule bloggene. så hva er det du hisser deg etter?

Gammel 17-03-09, 16:57   #7
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pøh. Du har da tilgang til den kuleste av de kule bloggene. så hva er det du hisser deg etter?

Jepp.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 17:00   #8
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, Sitron, det var nok spesielt deg jeg tenkte på her.

Gammel 17-03-09, 17:01   #9
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Påstår du at jeg er uinteressant?

Jepp.

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Ja, Sitron, det var nok spesielt deg jeg tenkte på her.

Jeg visste det nok. Jeg er ikke verdig. :sutre:

Gammel 17-03-09, 17:02   #10
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Jepp.

Ikke ypp deg, jeg vet at du elsker meg.

Gammel 17-03-09, 16:50   #11
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Joda, jeg ser den. Bloggorama virker på samme måten, men ute prikker.

Ute prikker? Inne prikker? Hva har jeg gått glipp av?

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 16:51   #12
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Ute prikker? Inne prikker? Hva har jeg gått glipp av?

Beklager, skrivefeil. Uten prikker.

Gammel 17-03-09, 16:52   #13
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Prøvde å være morsom.

Gammel 17-03-09, 16:53   #14
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Prøvde å være morsom.

Åh. :humørløs:

Gammel 17-03-09, 18:35   #15
Kneazle
Passiv

Standard

Hva er Mayflower, og hvordan ser jeg hvor mange blogger jeg (ikke) har tilgang til? Og :lat:

Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 19:31   #16
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Hva er Mayflower, og hvordan ser jeg hvor mange blogger jeg (ikke) har tilgang til? Og :lat:

Det skjønner ikke jeg heller. :domm:

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 19:41   #17
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Standard

Det jeg har gjort, som sikkert ikke er den lureste måten, er å trykke på antallet blogger totalt, for tiden 142. Da kommer de du har mulighet til å se opp. Setter du pilen ned på den siste sideviseren ser du hvor mange det er i alt. Så trekker du fra. Jeg kan se 79. 142 - 79 = 63. Og jeg tar gjerne i mot tilgang på alle de resterende 63 her og nå.

Gammel 17-03-09, 20:32   #18
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Jeg er litt overrasket over å se at du ikke har blogg.

Gammel 17-03-09, 20:48   #19
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Jeg er litt overrasket over å se at du ikke har blogg.

Jeg trives i Bloggorama, men snylter foreløpig bare på den moroa dere lager. Men jeg skal opprette min egen, altså. Etter eksamen. Og selv om jeg har fått innpass i ganske mange Fine Blogger , har jeg oppdaget at det er endel potensielt interessante jeg ikke har tilgang til. ()

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:11.